اجازه استفاده از فناوری های جدید تشخیص ویروس کرونا در آمریکا

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از تک کرانچ، سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه می دهد فناوری های جدید تشخیص برای تست ویروس کرونا (کووید19) در بعضی بیمارستان های برتر و واحدهای درمانی این کشور استفاده شوند.

اجازه استفاده از فناوری های جدید تشخیص ویروس کرونا در آمریکا

این اقدام در حالی انجام می گردد که منتقدان اشاره می نمایند سازمان های مختلف آمریکا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آماده نیستند.

به این ترتیب سازمان غذا و دارو آمریکا اجازه می دهد فناوری های تشخیص جدید قبل از آنالیز درخواست مجوز استفاده اضطراری مورد استفاده قرار گیرند. این امر فقط شامل روش های تایید شده از سوی آزمایشگاه هایی است که برای انجام تست های پیچیده تایید شده اند.

همچنین سازمان غذا و داروی آمریکا تاکید می نماید این امر به معنای کاهش استانداردها نیست بلکه فقط وجود روش های مختلف تست را تضمین می نماید و به این ترتیب شناسایی بیماران تسریع می گردد.

این سازمان اعلام نموده است در حال حاضر فقط یک مجوز استفاده اضطراری برای تست COVID-19 توسط سازمان CDC و آزمایشگاه های بهداشت عمومی وجود دارد.

این اقدام تا حدی خسارت را کنترل می نماید. علاوه بر مسائل آزمایش های اولیه، انتقاداتی در خصوص ایمنی فرایند تخلیه و قدرت محققان در صحبت آزادانه درباره اوضاع فعلی نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 184

به "اجازه استفاده از فناوری های جدید تشخیص ویروس کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه استفاده از فناوری های جدید تشخیص ویروس کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید