ادعای فساد اخلاقی علیه نویسنده رمز داوینچی

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک پست، همسر سابق دن براون نویسنده مشهور آمریکایی در دادگاهی در این کشور علیه براون اقامه دعوی کرده است و ادعا می کند او فردی فاسد و خوشگذران است که از دیگران سوءاستفاده می کند. بلیط براون در دادگاه عالی راکینگهام ایالت نیوهمپشایر ادعا کرده است همسرش با یک مربی سوارکاری زن رابطه داشته است.

ادعای فساد اخلاقی علیه نویسنده رمز داوینچی

دن براون نویسنده آمریکایی کتاب های ژانر تریلر است که برای کتاب جنجالی و پرفروش خود رمز داوینچی در سال 2003 میلادی به شهرت زیادی در سراسر جهان رسید. رمز داوینچی حدود 80میلیون نسخه در بازار کتاب آمریکا و کشورهای دیگر فروخت.

براون از همسرش بعد از 21 سال زندگی مشترک دسامبر سال گذشته جدا شد. همسرش ادعا می کند او در طول زندگی مشترک شان دائم در حال دروغ گویی و فریب او بوده است.

طبق ادعای همسر براون او برای مربی سوارکاری اش مبالغ هنگفتی هزینه کرده است که بدون اطلاع او بوده است در حالی که تمام موفقیت نویسندگی اش را مدیون من است چون ایده نوشتن همه رمان ها را با کمک من الهام گرفته است. دن براون نیز در مصاحبه های قبلی خود نیز گفته بود که همسرش در نوشتن رمان هایش نقش اساسی داشته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 457

به "ادعای فساد اخلاقی علیه نویسنده رمز داوینچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای فساد اخلاقی علیه نویسنده رمز داوینچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید