امدادرسانی به 50 کرمانشاهی در تعطیلات اخیر، 3 نفر غرق شدند

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرنگاران/کرمانشاه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به بیش از 50 حادثه دیده در تعطیلات چند روز گذشته در کرمانشاه خبر داد.

امدادرسانی به 50 کرمانشاهی در تعطیلات اخیر، 3 نفر غرق شدند

عادل شفیعی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به آماده باش نیروهای هلال احمر در تعطیلات چند روز اخیر و بالا رفتن آمار سفرها، گفت: از پنجم تا نهم شهریور، 17 مورد حادثه در استان رخ داد که در جریان این حوادث به بیش از 50 نفر امدادرسانی کردیم.

وی ادامه داد: از این تعداد یازده حادثه رانندگی جاده ای بود که 27 نفر در این تصادفات دچار حادثه شدند و یازده نفر از آنها را به مراکز درمانی انتقال دادیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به وجود سه حادثه غرق شدگی در آب های استان، یادآور شد: این حوادث در سد جامیشان سنقر و همچنین رودخانه ای در روستای ثلاث باباجانی رخ داد که دو نفر از غرق شدگان فوتی بودند و یک نفر نجات پیدا کرد.

شفیعی گفت: همچنین از 17 حادثه ای که داشتیم، سه مورد حوادث کوهستان در کوه های طاقبستان و پرآو بود که به 21 نفر نیز در این بخش امدادرسانی داشتیم.

وی همچنین از انجام یک سورتی پرواز بالگرد امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه به کوه های الشتر استان لرستان برای حادثه کوهستان هم خبر داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از همکاری 19 تیم عملیاتی با 69 نفر نیرو و 16 دستگاه آمبولانس در این حوادث هم یاد کرد و ادامه داد: مدت زمان رسیدن ما سر صحنه حوادث جاده ای در این عملیات ها 10 دقیقه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 556

به "امدادرسانی به 50 کرمانشاهی در تعطیلات اخیر، 3 نفر غرق شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 50 کرمانشاهی در تعطیلات اخیر، 3 نفر غرق شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید