انتقاد سناتور آمریکایی از کمبود امکانات پزشکی در بیمارستان ها

به گزارش دکترای اقتصاد، سناتور دموکرات آمریکایی از کمبود امکانات پزشکی برای انجام تست کرونا در بیمارستان های آمریکا و قیمت چندین برابری ماسک انتقاد کرد.

انتقاد سناتور آمریکایی از کمبود امکانات پزشکی در بیمارستان ها

تیم کین سناتور ایالت ویرجینیا آمریکا در نطق عصر شنبه خود (به وقت واشنگتن) در سنای این کشور، از نبود امکانات مورد نیاز برای انجام آزمایش کووید19 در بیمارستان های آمریکا انتقاد کرد.

کین گفت که بیمارستان ها آزمایش کرونا انجام نمی دهند و وقتی هم که می خواهند از بیمارانی که با علائمی کرونا مراجعه می کنند، تست بگیرند، امکانات لازم را ندارند.

سناتور دموکرات توضیح داد که در بیمارستان های آمریکا سواب تست را برای برداشتن نمونه از بیماران مشکوک به کرونا ندارند، و وقتی سواب تهیه می کنند، می بینند که مواد شیمیایی لازم برای انجام تست روی نمونه نیست.

وی همچنین گفت که بیمارستان های ایالت ویرجینیا به او گفته اند که ماسک کافی برای کادر درمان ندارند و ماسکی را که قبلا هر قطعه یک دلار تهیه می کردند، اکنون با 9 برابر این قیمت خریداری می کنند.

کین از نبود کیت های آزمایش مخصوص کرونا نیز انتقاد کرد و گفت وقتی بیمارستان ها به تامین کنندگان کیت تست مراجعه می کنند، با نبود کیت کافی روبرو می شوند.

تارنمای دانشگاه جان هاپکینز شامگاه شنبه تعداد مبتلایان به کووید-19 در آمریکا را 26 هزار و 754 نفر اعلام کرد که تنها 176 نفر بهبود یافته اند.

در میان ایالت های آمریکا، واشنگتن با 94 نفر فوتی رتبه نخست، نیویورک با 75 نفر و کالیفرنیا با 25 کشته رتبه های بعدی این بیماری را به خود اختصاص داده اند.

شیوع این بیماری به کاخ سفید هم رسیده است و یکی از کارکنان دفتر مایک پنس معاون اول ترامپ هم گرفتار آن شد. این مساله پنس و همسرش را راهی آزمایشگاه کرد تا تست کرونا بدهند اما منابع خبری اعلام کردند، پاسخ آزمایش آنها منفی بوده است.

پیش از این هم ترامپ آزمایش کرونا داده و ایوانکا ترامپ هم یک هفته خود را قرنطینه کرده بود.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 237

به "انتقاد سناتور آمریکایی از کمبود امکانات پزشکی در بیمارستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سناتور آمریکایی از کمبود امکانات پزشکی در بیمارستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید