اولین واکنش گزینه مدیرعاملی استقلال به اعتراض مجیدی و بازیکنان

به گزارش دکترای اقتصاد، احمد سعادتمند که این روزها در غم از دست دادن برادر خود سوگوار است به اتفاقات این روزهای باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

اولین واکنش گزینه مدیرعاملی استقلال به اعتراض مجیدی و بازیکنان

خبرنگاران- احمد سعادتمند عضوجدید هیات مدیره استقلال و یکی از گزینه های وزارت ورزش برای مدیرعاملی این باشگاه 3 روز بعد از دست دادن برادر خود با پستی که در صفحه شخصی اش منتشر کرد به حضور در استقلال و اعتراض فرهاد مجیدی و بعضی بازیکنان واکنش نشان داد.

برادر نازنینم سه روزه که رفتی و هرگز جدایی ات را نمی توانم فراموش کنم اما با اجازه از روح بلندت که یک استقلالی ناب بودی و همچنین کسب اجازه از خانواده از امروز علیرغم اینکه سیستم بانکی بنوعی تعطیل است کارم را در استقلال عظیم که این روزها بد جوری مریض است شروع خواهم کرد. حرف های سرمربی محترم و بازیکنان غیرتمند رو شنیدم و به نظرم کاملا حق دارند احتیاج به آرامش دارند دوست داشتند شب عیدی در کنار خانواده دغدغه ای نداشته باشند و این وظیفه ما هست که کوشش کنیم این نگرانی ها رفع گردد از کوشش های ارزشمند عزیزان فتح الله زاده. موسوی. خلیل زاده و منزوی تشکر می کنم و قطعا این عزیزان با همه وجود در کنار باشگاه عظیم استقلال بودند و یاری خواهند کرد باید در فضایی کاملا محبت آمیز و آرام و با صمیمیت کارها را به انجام برسانیم.. پاشنه را بالا کشیده آستین ها رو هم بالا بزنیم و دل طرفداران رو تو سال جدید شاد کنیم. فکر می کنم دیگر بس است دل نگرانی طرفداران اگر چه به جنگ مسائل فوق العاده عظیم و متعدد خواهیم رفت اما نفس گرم این خوبان (طرفداران) که اگر صداقت ببینند تک تکشون یک ستون برای باشگاه خواهند بود و ما دلگرم برای کوشش بیشتر.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 236

به "اولین واکنش گزینه مدیرعاملی استقلال به اعتراض مجیدی و بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش گزینه مدیرعاملی استقلال به اعتراض مجیدی و بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید