بیانیه مجلس خبرگان رهبری در تقبیح کشتار مسلمانان هند

به گزارش دکترای اقتصاد، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، کشتار مردم مسلمان هندوستان را تقبیح کرد و خواهان اقدام دولت هند در حمایت از شهروندان مسلمان این کشور شد.

بیانیه مجلس خبرگان رهبری در تقبیح کشتار مسلمانان هند

به گزارش خبرنگاران، متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به توضیح زیر است:

اخبار ناگوار و تصاویر جانسوزی که از شرایط خونبار مسلمانان مظلوم هند به صورت حداقلی، مخابره می گردد بسیار ناراحت کننده و قلب هر انسان آزاده ای را می فشارد.

دردآورتر آنکه این جنایات فجیع که مسبوق به سابقه نیز هست این بار پس از سفر رئیس جمهور آمریکای جنایتکار به این کشور با شدت بیشتر و در بایکوت رسانه ای مدعیان حقوق بشر در حال اجرا است قَالَتْ إِنَّ الْمُلُوکَ إِذَا دَخَلُوا قَرْیَةً أَفْسَدُوهَا وَجَعَلُوا أَعِزَّةَ أَهْلِهَا أَذِلَّةً وَکَذَلِکَ یَفْعَلُونَ(نمل 34).

مجلس خبرگان رهبری، ضمن تقبیح کشتار مردم و تخریب مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان هندوستان از دولت این کشور می خواهد با اتخاذ تدابیر مناسب، هرچه سریع تر به این موضوع سرانجام داده و جلوی شعله ور شدن آتش تفرقه توسط عده ای افراط گرا که با تحریک و دسیسه سرویس های جاسوسی دولتهای استعمارگر علیه مسلمانان مظلوم آن کشور دست به اقدامات خشونت بار می زنند را سد نماید تا شهروندان مسلمان نیز بتوانند در کنار پیروان سایر ادیان و مذاهب، آزادانه به زندگی و فعالیت مسالمت آمیز خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 206

به "بیانیه مجلس خبرگان رهبری در تقبیح کشتار مسلمانان هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مجلس خبرگان رهبری در تقبیح کشتار مسلمانان هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید