تصادف شدید بین سمند و خاور در اتوبان محلاتی

به گزارش دکترای اقتصاد، رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری سمند با کامیونت خاور در اتوبان محلاتی وغیر قابل حرکت بودن این دو وسیله و ایجاد ترافیک در این اتوبان اطلاع داد.

تصادف شدید بین سمند و خاور در اتوبان محلاتی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ احسان مومنی در گفت وگو با میزان گفت: مقارن ساعت 09:05 صبح امروز در محدوده جنوب به شمال اتوبان محلاتی تصادفی شدید بین یک دستگاه سمند و خاور به وقوع پیوست که باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک در این محدوده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل راهور در صحنه حضور یافتند وبه آنالیز این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول شدند.

وی اضافه نمود:شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو وسیله پس از برخورد با یکدیگر قابل حرکت بودند که هیمن توقف باعث کندی حرکت و تغیر راستا ناگهانی خودرو ها در این محدوده و در نهایت ایجاد ترافیک شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اعلام کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است، ولی ریزش گازوئیل در راستا بسیار خطر ناک بوده و باعث لیز خوردن دیگر خودرو ها می شود که عوامل راهور محدوده را ایمن سازی کردند.

وی از رانندگان خواست حین حرکت حتما فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ کرده و فاصله طولی تا خودروی جلویی را حفظ کنند و از صحبت کردن با تلفن همراه جدا خودداری کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 750

به "تصادف شدید بین سمند و خاور در اتوبان محلاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف شدید بین سمند و خاور در اتوبان محلاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید