خبرنگاران ارکستر سمفونیک بانوان سرزمین مادری منتشر کرد

به گزارش دکترای اقتصاد، تهران- خبرنگاران- نماهنگ سمفونی شهرزاد با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان سرزمین مادری برای ادای احترام و پاسداشت فداکاری های کادر درمان در مبارزه با کرونا بشر منتشر شد.

خبرنگاران ارکستر سمفونیک بانوان سرزمین مادری منتشر کرد

این موزیک ویدیو شامل سوئیت شماره 6 (اجرای ارکسترال) و سوئیت شماره 9 (اجرای دوئت) از سمفونی شهرزاد است که توسط ارکستر سمفونیک بانوان سرزمین مادری به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی 30 نوازنده بانوی ایرانی، در محوطه باز بنیاد رودکی به سفارش و تهیه کنندگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اجرا و منتشر شد.

این اثر پس از ماه ها کوشش بی وقفه در شرایط سخت و پر از ریسک کرونایی و پشت سرگذاشتن مراحل عدیده انجام یک پروژه فرهنگی-هنری، در مهرماه 1399 به خاتمه رسیده است.

به گزارش خبرنگاران، جرقه این طرح با پیشنهاد معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، به پاس فداکاری های کادر درمان کرونا و در جهت امیدبخشی در شرایط کرونایی حاکم بر خانواده ها زده شد

و گروه اجرایی با انگیزه ای دوباره پس از اینکه برای فراوری چنین کاری پیشتر با مسائل عدیده ای روبرو بوده، با برآوردها و چیدمان طرحی جدید، اقدامات را مجددا شروع و نتیجه نهایی پس از چندین ماه کوشش، آماده و منتشر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 698

به "خبرنگاران ارکستر سمفونیک بانوان سرزمین مادری منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارکستر سمفونیک بانوان سرزمین مادری منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید