خبرنگاران روسیه رزمایش مقابله با کرونا برگزار کرد

به گزارش دکترای اقتصاد، مسکو - خبرنگاران - ارتش روسیه در چندین منطقه این کشور رزمایش مقابله با کرونا و حوادث بیولوژیکی، میکروبی و شیمیایی برگزار کرد.

خبرنگاران روسیه رزمایش مقابله با کرونا برگزار کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام نمود: این رزمایش در چندین میدان و فرودگاه نظامی شروع شده است و واحدهای نظامی دفاع دربرابر حملات رادیواکتیویته، شیمیایی و بیولوژیکی حوزه های فدرال مرکز روسیه در آن شرکت دارند.

در این رزمایش پنج واحد نظامی اقداماتی را در شرایط شیوع بیماری عفونی در چارچوب آمادگی ارتش روسیه برای اقدام در موقعیت اضطراری در میدان های نظامی در استان های سامارا، سوردلوفسک، چلیابینسک، نووسیبیرسک و ساراتف برگزار می نمایند.

کارشناسان ارتش روسیه در این رزمایش به آنالیز آب، هوا و خاک از لحاظ وجود مواد سمی و رادیواکتیویته و عوامل بیماری زا و بیولوژیکی می پردازند.

واحدهای نظامی شرکت نماینده در این رزمایش سه روزه به تجهیزات ویژه ازجمله خودروهای ویژه تجسس رادیواکتیویته ار.خ.م-6 و خودروهای آب پاش و کف پاش ای.ر.س-14ک.م و ایستگاه های سوخت رسانی ت.م.س-65م و نیز آرمایشگاه های سیار مجهز هستند.

در چارچوب رزمایش، آمادگی مراکز درمانی حوزه فدرال مرکزی روسیه برای مقابله با بیماریهای عفونی آزمایش می گردد. در مجموع 44 واحد پزشکی و درمانی مورد آنالیز قرار می گیرند.

این رزمایش که از روز 25 ماه مارس (دیروز) شروع شده تا 28 ماه مارس (روز شنبه هفته آینده) ادامه می یابد.

در جریان این رزمایش، واحدهای فرماندهی حوزه فدرال مرکزی و غرب روسیه، نیروی هوابرد، نیروی هوافضا، نیروی موشک های راهبردی، نیروی دفاع رادیواکتیویته، شیمیایی و بیولوژیکی و واحدهای مهندسی نظامی و مراکز درمانی و پزشکی ارتش روسیه شرکت دارند.

نیروهای شرکت نماینده در این رزمایش شامل 2500 نفر هستند و 500 ماشین ویژه نیز در آن شرکت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 246

به "خبرنگاران روسیه رزمایش مقابله با کرونا برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه رزمایش مقابله با کرونا برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید