خبرنگاران مشاغل ایجاد شده ادارات گلستان راستی آزمایی می گردد

به گزارش دکترای اقتصاد، گرگان - خبرنگاران - استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: طبق اعلام دستگاه های مرتبط، سال گذشته بیش از 28 هزار شغل در استان ایجاد شد که این آمار با نظارت مستمر راستی آزمایی می گردد.

خبرنگاران مشاغل ایجاد شده ادارات گلستان راستی آزمایی می گردد

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: چندین دستگاه اجرایی استان متناسب با توانمندی و برنامه ریزی خود مدعی ایجاد فرصت های شغلی و ثبت اطلاعات افراد در سامانه رصد شده اند که صحت این آمار با کنترل گروه های پژوهشی آنالیز خواهد شد.

سامانه رصد به عنوان بانک اطلاعاتی شاغلین طراحی و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته که در آن امکان نظارت مستمر و مستقیم وجود دارد.

استاندار گلستان بر ضرورت بهره مندی بیشتر از ظرفیت های استان تاکید نمود و گفت: شناسایی قابلیت ها و ارایه برنامه و طرح های مرتبط و قابل اجرا برای بهره وری از این ظرفیت ها می تواند موجب جذب زودتر و بیشتر اعتبارات ملی گردد.

حق شناس همچنین به کوشش دولت برای جبران خسارت کرونا اشاره نمود و گفت: تا به امروز هزار و 90 میلیارد ریال تسهیلات به 11 هزار و 552 بنگاه آسیب دیده از شیوع این ویروس در گلستان پرداخت شد.

وی گفت: همچنین پارسال چهار هزار و 910 میلیارد ریال اعتبار روستایی و عشایری برای ایجاد هشت هزار و 849 شغل در استان پرداخت شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1004

به "خبرنگاران مشاغل ایجاد شده ادارات گلستان راستی آزمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشاغل ایجاد شده ادارات گلستان راستی آزمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید