خبرنگاران پروژه فیبرنوری خرم آباد به پلدختر خاتمه یافت

به گزارش دکترای اقتصاد، خرم آباد - خبرنگاران - سرپرست مخابرات منطقه لرستان گفت: مرحله دوم پروژه فیبر نوری خرم آباد به پلدختر تکمیل و این طرح اجرایی شد.

خبرنگاران پروژه فیبرنوری خرم آباد به پلدختر خاتمه یافت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، محمد قاسمی با اعلام این خبر اضافه نمود: فیبر نوری شهرستان خرم آباد به پلدختر از پروژه های USO (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن آوری اطلاعات) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی و مخابرات روستایی و پیاده سازی دولت الکترونیک اجرا شده است.

وی گفت: در این راستا با اجرای 12 هزار و 241 متر فیبر نوری از روستای احمدآباد تا روستای دهلیجٰ، جهت انتقال مراکز مخابراتی و سایت های تلفن همراه اپراتورها به شبکه فیبر نوری استان متصل شد.

قاسمی توضیح داد: با اجرای این طرح، امکان ارائه خدمات اینترنت و دیتا با پهنای باند بالاتر و کیفیت مطلوب برای ساکنان روستاهای تحت پوشش مهیا شده است.

عملیات اجرایی فیبر نوری جهت خرم آباد به پلدختر با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان و پوشش بیش از 240 روستا تحت شبکه های پرسرعت اجرایی شده است.

بیش از یک میلیون و 410 هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی در لرستان ایجاد و 67 هزار پورت پرسرعت (ADSL) دایر شده، 93 درصد روستاها و حدود 99 درصد جاده های اصلی این استان نیز دارای پوشش تلفن همراه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 755

به "خبرنگاران پروژه فیبرنوری خرم آباد به پلدختر خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروژه فیبرنوری خرم آباد به پلدختر خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید