خبرنگاران 100 واحد مسکونی شهدای ادارات قرچک در هفته دولت واگذار می گردد

به گزارش دکترای اقتصاد، تهران - خبرنگاران - فرماندار شهرستان قرچک گفت: همزمان با هفته دولت، صد واحد از مجتمع 522 واحدی مجتمع مسکونی شهدای قرچک به متقاضیان واگذار می گردد.

خبرنگاران 100 واحد مسکونی شهدای ادارات قرچک در هفته دولت واگذار می گردد

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بهمن خطیبی روز سه شنبه در جلسه آنالیز شرایط خدمت رسانی ادارات و نهادها به مردم که در محل فرمانداری قرچک برگزار گردید اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه مسکونی معروف به مجتمع شهدای ادارات قرچک از سال 88 با هدف احداث 256 واحد مسکونی شروع شد، پروژه ای که قرار بود با تسهیلات 190 میلیون ریالی با نرخ سود 4 درصد و در مدت سه ساله احداث و به متقاضیان واگذار گردد.

وی اضافه نمود: با تغییرات انجام شده در هیأت مدیره،تعداد واحدها این مجتمع به بیش از 500 واحد افزایش یافت که این اقدام، تکمیل این واحدها را بیش از 10 سال به تأخیر انداخت.

وی گفت: تأخیر ایجاد شده در ساخت این واحدها، با افزایش قیمت ها و به همان میزان با افزایش میزان تسهیلات از 190 به 430 میلیون ریال افزایش یافت که این امر با اعتراضات زیاد مردم روبرو شد.

خطیبی اظهار کرد: از سال گذشته، مسوولان شهرستان با همکاری مسوولان استانی، بسیاری از مسائل و موانع تکمیل این مجتمع را برطرف کردند و تا کنون 60 واحد از این پروژه به متقاضیان واگذار شده است.

وی توضیح داد: با هماهنگی های به عمل آمده، در هفته دولت صد واحد دیگر از این مجتمع تکمیل و به متقاضیان واگذار می گردد ضمن این که تا خاتمه شهریور بیشتر این واحدها واگذار خواهد شد.

خطیبی از برنامه وزارت بهداشت و درمان برای افزایش مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در این شهرستان و طرح گسترش پایگاه سلامت پوئینک اطلاع داد.

وی اضافه نمود: در هفته دولت دومین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهرستان در روستای داودآباد رسما افتتاح می گردد که در آن تمامی خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، بهداشت و واکسیناسیون آن ارائه می گردد.

فرماندار قرچک اضافه نمود: در حال حاضر دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، دو مرکز شهری، دو مرکز شهری- روستایی در حال فعالیت هستند.

وی گفت: طرح گسترش پایگاه بهداشت پوئینک که از مناطق پرجمعیت شهری در این شهرستان محسوب می گردد نیز به تصویب رسیده تا در صورت اختصاص اعتبارات لازم این پایگاه به مرکز جامع سلامت تبدیل گردد.

خطیبی اضافه نمود: برای شهرک کارگر نیز احداث پایگاه اورژانس و مرکز خدمات جامع سلامت در برنامه واقع شده است ، ضمن این که احداث مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای قشلاق جیتو و محمدآباد نیز در دستور کار واقع شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون 8 پایگاه سلامت برون سپار و 5 پایگاه ضمیمه در شهرستان قرچک فعالیت می نمایند.

قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 405

به "خبرنگاران 100 واحد مسکونی شهدای ادارات قرچک در هفته دولت واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 واحد مسکونی شهدای ادارات قرچک در هفته دولت واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید