دیوان لاهه تاریخ رسیدگی به اعتراض آمریکا درباره شکایت ایران را خاطرنشان کرد

به گزارش دکترای اقتصاد، فارس نوشت: دیوان بین المللی دادگستری به عنوان رکن قضائی اصلی سازمان ملل متحد تاریخ رسیدگی به اعتراض آمریکا در پرونده شکایت ایران از این کشور بابت نقض عهد مودت را بیان کرد.

دیوان لاهه تاریخ رسیدگی به اعتراض آمریکا درباره شکایت ایران را خاطرنشان کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

دیوان بین المللی دادگستری که رکن اصلی قضائی سازمان ملل است امروز پنجشنبه تاریخ برگزاری جلسات استماع علنی برای رسیدگی به اعتراضات آمریکا در پرونده نقض ادعایی عهدنامه مودت و روابط مالی و حقوق کنسولی میان ایران و آمریکا (جمهوری اسلامی ایران در برابر ایالات متحده آمریکا) را خاطرنشان کرد.

وب سایت دیوان بین المللی دادگستری در بیانیه ای اعلام نموده این جلسات از دوشنبه 14 سپتامبر تا 21 سپتامبر 2020 در کاخ صلح واقع در لاهه برگزار خواهند شد.

دیوان لاهه اعلام نموده با توجه به شیوع بیماری کووید-19 این جلسات استماع به صورت آنلاین برگزار خواهند شد.

در برنامه ای که روی وب سایت این دادگاه قرار گرفته آدینه 18 ستپامبر برای جلسه استماع دولت آمریکا مشخص شده و روز دوشنبه 21 سپتامبر برای جلسه استماع جمهوری اسلامی ایران.

دیوان بین المللی دادگستری مهر ماه 1397 با آنالیز درخواست قرار موقت ایران، آمریکا را به برطرف تحریم های اقلام انسان محبت آمیز، دارویی، کشاورزی و هوانوردی ملزم کرد و از طرفین خواست از اقدامی که مناقشه را تشدید کند، خودداری نمایند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 558

به "دیوان لاهه تاریخ رسیدگی به اعتراض آمریکا درباره شکایت ایران را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوان لاهه تاریخ رسیدگی به اعتراض آمریکا درباره شکایت ایران را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید