فرایند ابتلا و مرگ و میر از کرونا در چین

به گزارش دکترای اقتصاد، طبق اعلام رسمی در کشور های چین و کره جنوبی، شمار مبتلایان روزانه ویروس کرونا، از نزولی بودن سیر این بیماری حکایت داشته، اما تلفات این بیماری هنوز ادامه دارد.

فرایند ابتلا و مرگ و میر از کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمار و ارقام اعلامی از فرایند شیوع ویروس کووید19، در کشور های چین و کره جنوبی نشان می دهد شمار ابتلای روزانه بر اثر این بیماری به میزان چشمگیری کاهش پیدا نموده است، اما این ویروس هنوز هم قربانی می گیرد.

کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (دوشنبه) بیان کرد از روز گذشته تا کنون فقط 3 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، از این میان البته 1 مورد به صورت محلی داخل خاک چین اتفاق افتاده و 2 مبتلا از خارج از این کشور آمده اند.

بر اساس آمار اعلامی جدید، طی بیست وچهار ساعت گذشته نیز 1 مورد فوتی در چین گزارش شده است.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به 82830 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به رقم 4633 نفر رسید.

از تعداد کل مبتلایان چینی، اما 77474 نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا 723 مورد فعال ابتلا به کرونا در این کشور وجود دارد.

در کره جنوبی نیز - که به دلیل نزدیکی به کانون شیوع کرونا، جزو اولین کشور هایی بود که به این بیماری آلوده شد - فرایند کاهش تعداد مبتلایان روزانه به این بیماری ادامه دارد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی گزارش داد که طی بیست وچهار ساعت گذشته 10 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مرکز، همچنین از روز گذشته تا کنون، فقط 1 نفر به تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی افزوده شد.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان در کره جنوبی به 10738 نفر و تعداد کل فوتی های آن نیز به 243 نفر رسید.

در مقابل، اما تا کنون 8764 مبتلا به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته و با به دست آوردن سلامتی خود، از بیمارستان مرخص شدند.

وزارت بهداشت ژاپن نیز بیان کرد که بر اساس تست پی. سی. آر (PCR) اجرا شده، جواب آزمایش ابتلای 13441 نفر به ویروس کرونا مثبت است.

به نوشته وبگاه نیپون، تعداد کل جان باختگان بر اثر این بیماری نیز 372 نفر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 328

به "فرایند ابتلا و مرگ و میر از کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ابتلا و مرگ و میر از کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید