سی ان ان: برزیل در کرونا غرق شده اما از ماسک خبری نیست

به گزارش دکترای اقتصاد، گزارش سی ان ان از شهرهای برزیل نشان می دهد علی رغم اینکه نزدیک به یک میلیون 700 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند و ده ها هزار نفر فوت نموده اند اما مردم این کشور از ماسک استفاده نمی نمایند.

سی ان ان: برزیل در کرونا غرق شده اما از ماسک خبری نیست

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، خبرنگار سی ان ان از شهر سائوپائولو گزارش داد که خیابان های بزرگترین شهر برزیل شلوغ است و همه جان می توان بدون ماسک رفت و این در حالی است که اینکه بیماری کووید-19 با سرعت فزاینده در حال دریافت جان مردم است.

بر اساس این گزارش، ژائیر بولسونارو که برخی وقت ها ترامپ برزیل خوانده می گردد، با تمسخر کووید-19 را سرماخوردگی کوچک توصیف نموده و درخواست وزارت بهداشت خود برای فاصله گذاری اجتماعی را جدی نگرفت.

در عرض یک ماه دو وزیر بهداشت برزیل به دلیل اختلاف با رویکرد بولسونارو درباره مقابله با ویروس کرونا از مقام خود کنار رفتند.

با 65 هزار فوتی و بیش از یک میلیون 600 هزار نفر مبتلا برزیل پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی قرار گرفته است. اما همچنان آزمایش گیری به کندی انجام می گردد و برخی منابع محلی به سی ان ان گفته اند که آمار واقعی مبتلایان می تواند 12 الی 16 برابر بیشتر از آمار ثبت شده باشد.

علی رغم اینکه صداهای زیادی برای استیضاح بولسونارور شنیده می گردد و اعتراضات علیه اقدامات وی شدت می گیرد اما نظرسنجی ها نشان می دهد او همچنان در میان 30 درصد مردم برزیل محبوبیت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 364

به "سی ان ان: برزیل در کرونا غرق شده اما از ماسک خبری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: برزیل در کرونا غرق شده اما از ماسک خبری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید