شناسایی و دستگیری باند 3 نفره زنان جیب بُر

به گزارش دکترای اقتصاد، در آخرین روزهای سال، ماموران پلیس پیشگیری پایتخت یک باند 3 نفره از زنان جیب بر را شناسایی و دستگیر کردند.

شناسایی و دستگیری باند 3 نفره زنان جیب بُر

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، فرزانه فراهانی- در ایام منتهی به سرانجام سال و آغاز سال نو، متاسفانه عده ای از سودجویان و سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در معابر عمومی می نمایند.

وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس های درون شهری یکی از نقاطی است که سارقان و جیب برها برای انجام سرقت خود انتخاب می نمایند و شلوغی و ازدحام جمعیت را دستاویز تخلفاتشان قرار می دهند.

بر اساس آمار موجود میزان مراجعه مردم به عنوان مالباخته به کلانتری ها در اسفند ماه افزایش پیدا می نماید و اغلب مراجعات به دلیل جیب بری و سرقت سارقان از مردم است.

عدم توقف طولانی مدت عموم مردم در اماکن خرید پر تردد و شلوغ از جمله مواردی است که فرصت مغتنمی را برای سارقان به وجود می آورد و آن ها را متضرر می نماید.

سارقانی در ظاهر شهروندان عادی!

به دنبال اجرای طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت، ماموران نیروی انتظامی یک باند 3 نفره زنان جیب بر در شهر تهران را شناسایی و دستگیر کردند.

سارقان فوق ظاهری عادی مثل سایر شهروندان داشتند و این موضوع از نکاتی است که سایر مردم باید در نظر داشته باشند و در هنگام تردد از وسایل خود بیشتر مراقبت نمایند.

شناسایی و دستگیری جیب برهای زن توسط ماموران پلیس زن!

سرهنگ محمد قاسم طرحانی سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری فاتب در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای چهل و دومین مرحله طرح رعد و به دنبال مراجعه شاکیان متعدد به پلیس که مورد جیب بری و سرقت واقع شده بودند، طرح شناسایی و دستگیری سارقان و جیب برها در دستور کار نهاده شد.

وی توضیح داد: سارقان و جیب برهای دستگیر شده در داخل اتوبوس های تندروی بی آر تی و همچنین در واگن های مترو و قطار درون شهری به جیب بری و سرقت کیف عموم مردم اقدام می کردند.

سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت تاکید نمود: ماموران نیروی انتظامی در کلانتری 105 پایتخت کار شناسایی و دستگیری سارقان و جیب برهای فوق را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ طرحانی اضافه نمود: با استفاده از حضور ماموران زن نیروی انتظامی مستقر در پایتخت و تشکیل یک تیم تخصصی ویژه و ورود آن ها به میان مردم در داخل اتوبوس و مترو، با شگردهای خاصی که به کار گرفتند، یک باند 3 نفره فعال در جیب بری و سرقت را شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: جیب برهای فوق به سرقت موبایل، کیف پول و سایر اقلام همراه مسافران در قسمت ویژه مسافران زن اقدام می کردند و خوشبختانه با اقدام فوری ماموران زن نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

پرهیز از توقف طولانی در اماکن شلوغ!

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت توضیح داد: اعضای باند جیب برهای دستگیر شده افرادی سابقه دار با موضوع سرقت و جیب بری هستند و متاسفانه خاطره تلخی را در روزهای سرانجامی سال برای مردم رقم می زدند.

سرهنگ طرحانی اضافه نمود: توصیه پلیس به مردمی که در ایام سرانجامی سال و در آستانه نوروز در سطح شهر در تردد هستند این است که مراقب موبایل، کیف و پول خود در زمان تردد در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد بیش از سایر جاها باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 929

به "شناسایی و دستگیری باند 3 نفره زنان جیب بُر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و دستگیری باند 3 نفره زنان جیب بُر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید