مدیر امور بین الملل پرسپولیس: فیفا مهلتی برای کسر امتیاز مشخص نکرده است، درخواست میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا را می دهیم

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مهلتی برای کسر امتیاز از سرخپوشان مشخص نکرده است.

مدیر امور بین الملل پرسپولیس: فیفا مهلتی برای کسر امتیاز مشخص نکرده است، درخواست میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا را می دهیم

برای سفر با تور پوکت قیمت مناسب همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، امیرعلی حسینی درباره احتمال کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس پس از سرانجام مهلت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: آنچه که در رأی این پرونده نوشته شده، بسته بودن پنجره جابجاییی تا روز پرداخت مطالبات برانکو است و در روزی که مطالبات او پرداخت گردد، پنجره جابجاییی پرسپولیس باز خواهد شد. اینکه امتیازی کسر گردد یا خیر، در حوزه کاری من نیست که اعلام نظر کنم اما در 11-10 سالی که در باشگاه پرسپولیس بودم، همواره فیفا قبل از کسر امتیاز مهلتی می دهد یا اینکه اگر باشگاه به تعهدات خود پس از بسته شدن دو پنجره جابجاییی عمل نکرد، اتفاق بعدی می افتد.

وی درخصوص اینکه وکیل برانکو امروز (یکشنبه) را مهلت سرانجامی باشگاه پرسپولیس در پرداخت طلب این مربی کروات اعلام نموده بود، گفت: من این موضوع را از او شنیدم و چنین چیزی برای ما نیامده است. مکاتبه ای با ما برای دادن مهلت برای کسر امتیاز یا خطر سقوط به لیگ دسته اول پس از سرانجام فرصت پرداخت پول انجام نشده است. روز 22 مرداد رأیی صادر شد که پس از عدم پرداخت مطالبات در مدت یک ماه، پنجره جابجاییی بسته شد. در رأی آمده اگر پول برانکو پرداخت گردد، پنجره باشگاه باز می گردد.

مدیر امور بین الملل پرسپولیس در خصوص اینکه رسانه ای عربستانی گفته بود فیفا پس از شکایت باشگاه النصر، از باشگاه پرسپولیس لیست بازیکنانش را خواسته است، بیان کرد: فیفا چنین چیزی از ما نخواسته و به آن هم مربوط نمی گردد. ما تا بازه زمانی قانونی، قراردادها را ثبت کردیم و خود AFC هم پنجره جابجایی را یک هفته قبل از نخستین بازی تیم می بندد. ما همه موارد را به فدراسیون فوتبال و فدراسیون هم آنها را به AFC بیان کرد. ما دو سند از AFC داریم. یکی آی دی کارت بازیکنان و یکی برگه ای که اسامی همه بازیکنان در AFC ثبت می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

حسینی درخصوص احتمال محرومیت پرسپولیس از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: در رأی فیفا ابتدا تذکر، بعد توبیخ رسمی و سپس بسته شدن پنجره جابجاییی اجرا می گردد. پس از آن کسر امتیاز، سپس سقوط به لیگ پایین تر و بعد، محرومیت فدراسیون های ملی از بازی های فیفاست. در رأی نوشته شده پنجره جابجاییی به محض پرداخت طلب برانکو باز می گردد و ما رأی کمیته انضباطی فیفا را داریم. این کمیته از کمیته شرایط بازیکنان و شورای حل اختلاف هم بالاتر است و تخفیفی هم به ما داده نشد.

وی درباره پیگیری محرومیت عیسی آل کثیر و نیز وحید امیری اعلام کرد: وقتی اعتراضی دارید، باید بگویید ما توضیح تفصیلی رأی را می خواهیم که ما چنین درخواستی کردیم. پس از مشاهده رأی، تا سه روز اعتراض خود را ثبت می کنیم و سپس لایحه تکمیلی و مدارک را تقدیم AFC می کنیم. درباره امیری هم تا به امروز چیزی ندیدیم. با توجه به اینکه قانون محرومیت بازیکنان با دو کارت زرد در بازی های رفت و برگشتی وجود دارد ، از فدراسیون فوتبال که با AFC در ارتباط است، استعلام گرفتیم و درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نکردیم.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما درخواستی ندادیم اما خواهیم داد و نامه آن را می زنم. پیش از آغاز دور گروهی، AFC از همه فدراسیون های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا پرسید شرایط میزبانی را دارید که قطر این شرایط را داشت. گفته بودند فینال در غرب آسیا برگزار می گردد و محل دقیق آن را اعلام خواهند کرد، اما هنوز چیزی نگفتند. با این حال احتمال زیادی برای میزبانی مسابقات نمی دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 615

به "مدیر امور بین الملل پرسپولیس: فیفا مهلتی برای کسر امتیاز مشخص نکرده است، درخواست میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا را می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر امور بین الملل پرسپولیس: فیفا مهلتی برای کسر امتیاز مشخص نکرده است، درخواست میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا را می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید