مسئولان فدراسیون فوتبال برای آنالیز قرارداد بازیکنان گردهم می آیند

به گزارش دکترای اقتصاد، رئیس کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال از نشست عوامل این فدراسیون با باشگاه ها برای آنالیز عقد قراردادها با بازیکنان اطلاع داد.

مسئولان فدراسیون فوتبال برای آنالیز قرارداد بازیکنان گردهم می آیند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فارس، جمشید نورشرق در مورد مشکلاتی که باشگاه ها برای عقد قرارداد با بازیکنان دارند و البته معمولا این قراردادها به ضرر باشگاه ها است گفت: ما پرداخت های باشگاه هایمان با کشورهای دیگر فرق دارد و قراردادهایی که بسته می گردد در خیلی از موارد به دلایل شرایط اقتصادی باشگاه ها، اجرا نمی گردد و منجر به شکایت می گردد. یکی از اولویت های آقای نبی که به تازگی دبیر کل فدراسیون فوتبال شده است همین بوده و ما از هفته آینده جلساتی را با باشگاه ها خواهیم داشت تا شرایط قراردادهای بازیکنان داخلی و خارجی آنها را آنالیز کنیم.

وی افزود: باشگاه ها فصلی قرارداد می بندند چون نمی توانند حقوق هفتگی و ماهیانه به بازیکنان خود پرداخت نمایند. اگر توصیه های فدراسیون توسط باشگاه ها جدی گرفته گردد از بار اقتصادی آنها کاسته می گردد و من امیدوارم این سیاست بر فوتبالمان حاکم گردد.

نوررشرق خاطر نشان کرد: مثلا ما در این مدت مشاهده کردیم رقم قراردادها بعضی از بازیکنان با باشگاه ها بی جهت بالا است. مثلا باشگاه هیچ چشم اندازی نسبت به اجرای آن قرارداد ندارد.

رئیس کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اول باید درآمد باشگاه ها تعیین گردد و سپس با بازیکن و مربی قرارداد بسته گردد گفت: آنچه که مهم است باید توجه کنیم که شرایط اقتصادی باشگاه ها چگونه است. مدیران باشگاه ها باید قراردادهایی امضا نمایند که در توانشان باشد.

وی تاکید نمود: فدراسیون فوتبال با توجه به شیوع کرونا جلسه ای را برای هفته آینده پیش بینی نموده چون بعضی از باشگاه ها در مورد تعویق پرداخت قرارداد بازیکنان خواهان ورود فدراسیون به این مساله شده اند و در این شرایط که بعضی باشگاه ها چنین درخواستی داشته اند قرار است از عوامل و دست اندرکاران در این زمینه دعوت گردد.

  • پیش نویس اساسنامه منتشره شده از سوی فدراسیون فوتبال تکذیب شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 306

به "مسئولان فدراسیون فوتبال برای آنالیز قرارداد بازیکنان گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان فدراسیون فوتبال برای آنالیز قرارداد بازیکنان گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید