ورود وزارت ورزش به کلیپ جنجالی شناگران، بانوان عضو تیم ملی نیستند

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمام مسابقات ورزشی، ورزشکاران در سراسر جهان در رشته های مختلف ورزشی با انتشار کلیپی دوران قرنطینه را سپری می نمایند. کلیپ منتشر شده از شناگران ایرانی در فضای مجازی سر و صدای زیادی ایجاد کرد اما نکته قابل تامل در کلیپ منتشر شده این است که بانوان حاضر در کلیپ عضو تیم ملی نیستند.

ورود وزارت ورزش به کلیپ جنجالی شناگران، بانوان عضو تیم ملی نیستند

محسن رضوانی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره کلیپ منتشر شده شناگران ایرانی گفت: روز دوشنبه متوجه انتشار کلیپ چالشی شدیم. کلیپی که شناگران از سراسر جهان منتظر شروع تمرینات خود و استفاده از استخر هستند.

وی ادامه داد: گروهی در ایران نیز با هدف فراوری کلیپ دوران قرنطینه شنا به چند شناگران ایرانی و بعضی ملی پوشان پیام داده اند.

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: شناگران ایرانی نیز بدون اطلاع فیلم را تهیه و ارسال کردند چرا که احساس کردند یک چالش جهانی است و برای فدراسیون جهانی تهیه می گردد. چند خانم شناگر نیز در این کلیپ حضور دارند که بعضی از آنها شناگر حرفه ای نیستند و بعضی نیز شناگران موزن هستند که در ایران ساکن نیستند.

وی در سرانجام گفت: از وزارت ورزش تشکر می کنم که با سازندگان اصلی این کلیپ برخورد خواهد نمود و منشا اصلی آن را پیدا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 370

به "ورود وزارت ورزش به کلیپ جنجالی شناگران، بانوان عضو تیم ملی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود وزارت ورزش به کلیپ جنجالی شناگران، بانوان عضو تیم ملی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید