پوتین: روسیه آماده عرضه واکسن کرونا به کشور های دیگر است

به گزارش دکترای اقتصاد، رئیس جمهور روسیه خطاب به سران کشور های حاضر در نشست جی-20 گفت که کشورش برای عرضه واکسن ضد کرونای اسپوتنیک به دیگر کشور ها آمادگی دارد.

پوتین: روسیه آماده عرضه واکسن کرونا به کشور های دیگر است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رئیس جمهور روسیه روز شنبه به آمادگی کشورش برای عرضه واکسن کرونا به کشور های دیگر اشاره نمود.

به نوشته خبرگزاری رویترز ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه به سران کشور های حاضر در نشست جی-20 گفت که روسیه آماده است تا واکسن ضد کرونای اسپوتنیک را به کشور هایی که به آن احتیاج دارند عرضه کند. پوتین اضافه نمود که روسیه در حال آماده ساختن واکسن سوم ضد کروناست.

سازمان جهانی بهداشت اخیرا اظهار داشت که در حال اجرا رایزنی هایی با نهاد روسی تولیدکننده واکسن اسپوتنیک در مورد قرار دادن این واکسن در فهرست ویژ ه موسوم به محصولات مورد استفاده در شرایط اضطراری است. سازمان جهانی بهداشت در بیانیه ای گفت: WHO با مرکز پژوهشی همه گیری شناسی و میکروبیولوژی گاملیا در تماس بوده و این مرکز تمایل خودش را برای تقاضای قرار دریافت در فهرست اضطراری WHO ابراز نموده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما چشم به راه دریافت داده های آن ها در مورد واکسن اسپوتنیک 5 هستیم. چنانچه محصولی که خواهان ارزیابی برای قرار دریافت در این لیست شده ملاک های لازم را برآورده کند، سازمان جهانی بهداشت نتایج را در سطح گسترده منتشر خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 695

به "پوتین: روسیه آماده عرضه واکسن کرونا به کشور های دیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: روسیه آماده عرضه واکسن کرونا به کشور های دیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید