کاظم جلالی تحریم های یکجانبه آمریکا را جنایت علیه بشریت خواند

به گزارش دکترای اقتصاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه به ماجرای تحریم های یکجانبه و فراسرزمینی آمریکا واکنش نشان داد و با توجه به گسترش کرونا در دنیا، ادامه این سیاست را جنایت خواند.

کاظم جلالی تحریم های یکجانبه آمریکا را جنایت علیه بشریت خواند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، کاظم جلالی در حساب توئیتری خود به زبان روسی نوشت: تحریم های یکجانبه از سوی یک کشور بر علیه کشور دیگر، از نظر قوانین بین المللی هیچ مبنای حقوقی نداشته و کاملا غیر قانونی است.

جلالی نوشت: تحریم های یکجانبه ای که زندگی و رفاه شهروندان یک کشور را هدف قرار می دهند، به منزله جنگ علیه غیر نظامیان بوده و جنایت جنگی محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: تحریم های یکجانبه تحت شرایط پاندمی بیماری کرونا که توان مالی و ظرفیت های بهداشتی و درمانی یک کشور را هدف قرار می دهند جنایت علیه بشریت است.

جلالی در ادامه توئیت خود نوشته است: کشورهای تحت تحریم ظالمانه که درگیر مقابله با شیوع بیماری کرونا هستند جنایت علیه بشریت را محکوم می نمایند و از سازمان ملل به عنوان نهاد ذیصلاح بین المللی می خواهند جهت توقف این اعمال غیرقانونی در دنیا، اقدام عاجل و فوری به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 517

به "کاظم جلالی تحریم های یکجانبه آمریکا را جنایت علیه بشریت خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظم جلالی تحریم های یکجانبه آمریکا را جنایت علیه بشریت خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید