کلانتری: پرسپولیس تیم خطرناکی است و باید باهوش بازی کنیم

به گزارش دکترای اقتصاد، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر می گوید که پرسپولیس تیم خطرناکی است و اگر آنها می خواهند ورزشگاه آزادی را با دست پُر ترک کنند باید باهوش بازی کنند.

کلانتری: پرسپولیس تیم خطرناکی است و باید باهوش بازی کنیم

ایوب کلانتری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مطرح نمود: در شروع لیگ نیاز مبرمی به گرفتن 3 امتیاز داشتیم و با اینکه بازی با فجرسپاسی سخت بود ولی 3 امتیاز را گرفتیم تا انگیزه و روحیه بازیکنان بالا برود. در مسابقات ابتدایی که تیم ها فرم واقعی خودشان را پیدا نکرده اند گرفتن امتیاز بسیار مهم است و امیدواریم در هفته های آینده خوب امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: نساجی در فصل گذشته امتیازهای زیادی را از دست داد و نباید اجازه بدهیم اتفاقات قبلی تکرار شود؛ البته فصل گذشته بعد از آمدن ساکت الهامی نتایج خوبی گرفتیم و حالا می خواهیم این فرایند را در فصل نو ادامه داده و در سرانجام رتبه ای به دست بیاوریم که در شأن تیم بزرگ و پرطرفدار نساجی باشد.

کلانتری در خصوص دیدار فردا (چهارشنبه) برابر پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: پرسپولیس از لحاظ فنی نیازی به تعریف ندارد. آنها تیم فوق العاده ای هستند که فصل نو را هم با برد شروع کردند. پرسپولیس تیم خطرناکی است و قطعاً بازی سختی در پیش خواهیم داشت اما نساجی هم تیم دست و پا بسته ای نیست.

بازیکن نساجی گفت: تمام هدف و تلاش ما این است که بتوانیم امتیاز بگیریم. برابر پرسپولیس باید باهوش و حرفه ای فوتبال بازی کنیم و بدانیم که اگر اشتباه کنیم ممکن است آسیب ببینیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب در تهران از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1235

به "کلانتری: پرسپولیس تیم خطرناکی است و باید باهوش بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: پرسپولیس تیم خطرناکی است و باید باهوش بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید