94 درصد مبتلایان به کرونا در ووهان درمان شدند

به گزارش دکترای اقتصاد، مسئولان کمیته ملی بهداشت چین، ضمن تحلیل آماری شرایط بیماران مبتلا به کرونا در ووهان کانون شیوع این ویروس ادعا کردند نسبت کل درمان مبتلایان به کرونا در شهر ووهان تا کنون به 94 درصد رسیده است.

94 درصد مبتلایان به کرونا در ووهان درمان شدند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

جیائو یا هویی یکی از مسئولان کمیته ملی بهداشت و سلامت چین امروز دوشنبه در یک کنفرانس خبری در پکن ادعا کرد از این میان، درصد معالجه بیماران 80 سال به بالا حدود 70 درصد بوده که دستاورد بسیار نادری است.

وی ادامه داد: از میان بیماران مبتلا به کرونا در شهر ووهان، تعداد بیماران 80 سال به بالا به بیش از سه هزار نفر رسید و نسبت بروز شرایط حاد در میان آنان حدود 40 درصد بود.

این مقام چینی خاطرنشان کرد: 7 نفر از 8 بیمار بالای 100 ساله مبتلا به کرونا در شهر ووهان پس از درمان از بیمارستان مرخص شده اند که سالمندترین آنها 108 ساله است.

او با اشاره به معالجه بیماران مبتلا به کرونا در شهر ووهان بر اساس یک طبقه بندی گفت: بیماران زیر 65 سال و بدون بیماری های پایه ای یا اساسی، در بیمارستان های صحرایی و موقت درمان شدند و بیماران بالای 65 سال نیز به دلیل آنکه بیشتر آنها بیماری اساسی نیز داشتند در بیمارستان های به نسبت مجهزتری بستری و معالجه شدند.

جیائو اظهار کرد: معالجه سالمندان نسبتاً سخت و هزینه آن هم بالا است و منابع پزشکی بیشتری باید استفاده گردد اما ما صرف نظر از توانایی اقتصادی، جنسیت و سن آنها با برخورد یکسان همه این بیماران را تحت درمان قرار دادیم.

این مقام کمیسیون ملی بهداشت و سلامت چین اظهار کرد اولویت چین در مقابله با کرونا، امنیت جانی و سلامت مردم است.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز دوشنبه در سراسر دنیا به یک میلیون و 853 هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم 114 هزار و 245 تن گزارش شده است در حالی که 423 هزار نفر هم بهبود یافته اند.

آمارها حاکی است شمار افراد مبتلا به کرونا در چین تا کنون به 82 هزار و 160 تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و 341 تن رسیده است آمار کل بهبود یافتگان در چین هم از رقم 77 هزار و 660 تن گذشته است.

در ووهان کانون اصلی شیوع ویروس کرونا نیز تا کنون 50 هزار و 8 تن مبتلا شده اند که از این تعداد 2 هزار و 579 تن فوت و 47 هزار و 186 تن هم درمان شده اند بقیه نیز همچنان تحت درمان هستند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 294

به "94 درصد مبتلایان به کرونا در ووهان درمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "94 درصد مبتلایان به کرونا در ووهان درمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید