آشوبی: پرسپولیس مدعی عظیم غرب آسیاست، یک نگرانی در خصوص تیم گل محمدی وجود دارد

به گزارش دکترای اقتصاد، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است این تیم یک مدعی عظیم در غرب آسیا است اما هنوز یک جای نگرانی در این تیم وجود دارد.

آشوبی: پرسپولیس مدعی عظیم غرب آسیاست، یک نگرانی در خصوص تیم گل محمدی وجود دارد

فرزاد آشوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی 4 بر 2 تیم پرسپولیس مقابل الریان قطر گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست مجدداً الریان را با نتیجه خوب شکست دهد. این نشان می دهد شناخت و بررسی پرسپولیس به خوبی صورت گرفته است و در نتیجه عملکرد خوبی هم بازیکنان این تیم داشتند.

وی در خصوص اینکه مهاجمان و بازیکنان پرسپولیس در ملاقات با الریان برخلاف بازی با الوحده به خوبی از موقعیت ها استفاده کردند، گفت: من به طور کلی این موضوع را قبول ندارم. تمام بازیکنانی که در فاز هجومی پرسپولیس بازی می نمایند، تازه به این تیم اضافه شدند. اگر در مقطعی هم نتوانستند از موقعیت ها استفاده نمایند باید به حساب همین موضوع بگذاریم. مغانلو تازه به این تیم اضافه شده و آل کثیر و ترابی نیز مدتها از تیم دور بودند. آل کثیر که شش ماه اصلا تمرین گروهی هم نکرده است. به همین خاطر باید در این مورد شکیبا باشیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره مدعی بودن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: قطعاً همین طور است. پرسپولیس یک مدعی عظیم در غرب آسیا است. من رجحان ویژه ای در سایر رقبا ندیدیم و سطح سایر تیم ها خیلی بالا نیست، ولی در خصوص پرسپولیس هم یک نگرانی وجود دارد. دریافت پنج گل در شش بازی برای تیمی که اهداف عظیمی دارد جای نگرانی دارد. قطعا این نقص پوشش داده خواهد شد اما پرسپولیس می توانست در مرحله گروهی در فاز دفاعی عملکرد بهتری داشته باشد.

آشوبی ادامه داد: البته اینکه ما بگوییم تیم های دیگر عملکرد خاصی نداشتند دلیل بر این نیست که پرسپولیس در مراحل بعد کار راحتی خواهد داشت. قطعاً تک بازی شرایط متفاوتی دارد و تیم پرسپولیس هم کار سختی دارد.

وی در خصوص احتمال رویارویی پرسپولیس با استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: رویارویی تیم های ایرانی در مرحله حذفی قبلا هم رخ داده و مورد خاصی نیست. به نظرم به لحاظ فوتبالی این اتفاق می تواند جذاب باشد، ولی اینکه دو نماینده ما مقابل یکدیگر قرار بگیرند شاید برای فوتبال کشور خوب نباشد اما همانطور که گفتم از لحاظ فوتبالی جذاب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1003

به "آشوبی: پرسپولیس مدعی عظیم غرب آسیاست، یک نگرانی در خصوص تیم گل محمدی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوبی: پرسپولیس مدعی عظیم غرب آسیاست، یک نگرانی در خصوص تیم گل محمدی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید