استقلال بعد از اخباری سراغ گلر ملی پوش رفت ، آبی ها در پی جذب همزمان 2دروازه بان

به گزارش دکترای اقتصاد، باشگاه استقلال در پی جذب یک گلر لیگ رجحان است تا خیال خود را از چارچوب دروازه راحت کند.

استقلال بعد از اخباری سراغ گلر ملی پوش رفت ، آبی ها در پی جذب همزمان 2دروازه بان

به گزارش خبرنگاران تصمیم جواد نکونام برای قطع همکاری با سیدحسین حسینی، دروازه بان استقلال موجب شد تا این باشگاه بنابر تصمیم سرمربی خود سراغ حسین پورحمیدی، گلر سه سال اخیر آلومینیوم اراک که تحت قرارداد با تراکتور است، برود ولی سرخ پوشان تبریزی تصمیم به حفظ و ادامه همکاری با این گلر ملی پوش گرفتند تا آبی ها فعلا بدون شماره یک بمانند.

در حالی که گفته می گردد محمدرضا اخباری جدی ترین گزینه استقلال برای جذب گلر تازه است و احتمال حضور کاپیتان تراکتور در جمع شاگردان جواد نکونام وجود دارد، اما آبی پوشان برای استخدام یک دروازه بان جوان دیگر نیز اقدام نموده و نامه رسمی خود را به باشگاه طرفدار تهران ارسال نموده اند.

نمایش درخشان محمدرضا خالدآبادی، گلر 22 ساله طرفدار تهران و تیم امید ایران، در فصل اخیر و رقابت های قهرمانی غرب آسیا موجب شده تا جواد نکونام از مسؤولان باشگاه استقلال درخواست حضور این گلر آینده دار را داشته باشد و به باشگاه طرفدار نامه بزند، اما آنها برای جذب این گلر هم تراکتور را رقیب خود می بینند!

علاوه بر باشگاه استقلال، مدیران تراکتور نیز به طور رسمی نامه ای را برای جذب محمدرضا خالدآبادی به باشگاه طرفدار ارسال نموده و خواهان جذب این گلر ملی پوش امید هستند تا بتوانند در کنار حسین پورحمیدی، یک گلر جوان و مطمئن دیگر هم داشته باشند.

استقلال که محتمل است با محمدرضا اخباری قرارداد امضا کند، امیدوار است بتواند محمدرضا خالدآبادی را هم جذب کند تا این دو گلر را برای فصل تازه لیگ برتر داشته باشد که البته در این بین، بحث گلر خارجی نیز برای آبی ها وجود دارد.

از سوی دیگر تراکتوری ها از نداشتن یک دروازه بان دوم مطمئن در سالیان اخیر به شدت متضرر شده اند و به همین علت به شدت در پی جذب خالدآبادی هستند؛ گلری که در فصل گذشته 6 کلین شیت به ثبت رساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1631

به "استقلال بعد از اخباری سراغ گلر ملی پوش رفت ، آبی ها در پی جذب همزمان 2دروازه بان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بعد از اخباری سراغ گلر ملی پوش رفت ، آبی ها در پی جذب همزمان 2دروازه بان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید