بازی Gris به پلی استیشن و ایکس باکس آمد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش دکترای اقتصاد، بازی Gris به تازگی روی پلتفرم های مدرن در دسترس قرار گرفته و میخواهد تا مطمئن گردد که گیمرهای نو نیز یک اثر مستقل فوق العاده را از دست ندهند. این بازی که ابتدا برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسامبر 2018 منتشر شده، یک بازی ماجراجویی و پلتفرمر دو بعدی از استودیوی Nomada است.

بازی Gris به پلی استیشن و ایکس باکس آمد؛ تریلر آن را دیدن کنید

بازی به وسیله Devolver Digital منتشر شده است و دنیایی آرام بخش را با پازل هایی ارائه می دهد که آن را به یک بازی عالی برای یاری به کاهش اضطراب تبدیل نموده است. همانطور که در تریلر تازه بازی وعده داده شده بود، Gris اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و ایکس باکس وان از تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) در دسترس است. بدون شک در دسترس بودن روی پلتفرم های تازه می تواند یاری زیادی به افزایش فروش بازی کند. البته این بدان معنا نیست که این اثر در این زمینه به یاری زیادی احتیاج دارد زیرا Gris از زمان عرضه تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه روی پلتفرم های عرضه خود فروخته است.

منتقدان در روزهای ابتدایی عرضه بازی، تمایل آن را برای دوری از اکشن، مشابه همتای خود یعنی Journey، تحسین کردند. مجذوب کنندهیت های بصری و شنیداری نیز از جنبه های مهم بازی هستند که می توانند هر گیمری را به خود جذب نمایند. لازم به ذکر است که گریس علاوه بر ارائه یک تجربه زیباشناختی مجذوب کننده که از ایجاد اضطراب جلوگیری می نماید، مسائل روانشناختی و اجتماعی امروزی را نیز آنالیز می نماید.

در رابطه با عملکرد بازی روی پلتفرم های تازه، گفته شده که بازی روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K و نرخ فریم 120، روی ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 یا رزولوشن 2K و نرخ فریم 120 و در نهایت روی ایکس باکس سری اس با رزولوشن 2K و نرخ فریم 120 اجرا می گردد. لازم به ذکر است که بازی روی پلی استیشن 5 از قابلیت های دوال سنس شامل بازخورد لمسی نیز بهره می برد.

بازی Gris هم اکنون روی کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و ایکس باکس وان در دسترس است.

منبع: Destructoid

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت

23,900,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,565,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1549

به "بازی Gris به پلی استیشن و ایکس باکس آمد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Gris به پلی استیشن و ایکس باکس آمد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید