بهره برداری از 3طرح حوزه راه در شهرستان های بویراحمد و دنا

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: همزمان با سومین روز دهه فجر، سه طرح حوزه راه و شهرسازی با اعتبار 361 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان های بویراحمد و دنا به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 3طرح حوزه راه در شهرستان های بویراحمد و دنا

پژمان نیک اقبالی اضافه کرد: احداث باند دوم محور اصلی بابا میدان- یاسوج - سمیرم به طول 12.4 کیلومتر با اعتبار 300میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی یکی از سه پروژه مذکوره بوده، که با هدف افزایش ارتقا ایمنی و کاهاش تصادفات، تداوم و ارتقاع سطح ارائه خدمات کیفیت عبور و مرور در جهت فوق، ایجاد تامل و همکاری با استان های مستقر بر جهت های ترانزیتی کشور در راستای هماهنگی، تکمیل حلقه گم شده کریدور ترانزیتی در منطقه جنوب غرب کشور، حذف نقاط حادثه خیز جهت راعایت حال مردم شریف افتتاح شد.

وی شرح داد: درطول این جهت روستاهای تل گاه، سریز، دار شاهی، کریک، سمرون و پاتاوه قرار دارند که از مزایای جهت بهره مند خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از جمله دیگر پروژه های قابل افتتاح امروز احداث پل 120 متری تل گاه با مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار که با هدف افزایش ارتقا ایمنی و کاهاش تصادفات، تسهیل در عبور و مرور در جهت فوق، حذف نقاط حادثه خیز و.. افتتاح شد.

نیک اقبالی احداث پل تنگ سریز با مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله دیگر این سه پروژه برشمرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، وی در آیین افتتاح این پروژه ها تاکید کرد: توسعه راه های ارتباطی در شهرستان های مذکور با توجه به توریست پذیر بودن منطقه و دارا بودن باغات و زمین های کشاورزی، موجب جذب سرمایه گذار، توسعه صنایع متوسط و میراث فرهنگی و صنعت توریستی شده و زمینه اشتغال را نیز افزایش می دهد.

گفتنی است؛ اعتبارات پرژه از محل اعتبارات ملی است،و قیمت روز پروژه های افتتاحی 960 میلیار ریال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 842

به "بهره برداری از 3طرح حوزه راه در شهرستان های بویراحمد و دنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 3طرح حوزه راه در شهرستان های بویراحمد و دنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید