دیدن کنید: سکانس های ابتدایی و انتهایی سریال های مشهور در کنار هم

به گزارش دکترای اقتصاد، ما از بعضی از سریال های مشهور خاطره های زیادی داریم. وقتی تصادفا مجددا عکس یا ویدئوی کوتاهی از آنها می بینتیم به یاد روزها و شب ها می افتیم که به تماشای سریال نشسته بودیم و چیزهای زیادی برایمان تداعی می گردد.

دیدن کنید: سکانس های ابتدایی و انتهایی سریال های مشهور در کنار هم

اما راست اش را بخواهید تجدید خاطره سریالی از تجدید خاطره فیلم ها، دشوارتر است. شما اگر فرضا هوس دیدنی دوباره یکی از فیلم های ماندگار مثلا همشهری کین، پدرخوانده ها، رهایی از شاوشنگ به سرتان بزند، می توانید فیلم را در هاردتان پیدا کنید، یا DVDاش را پیدا کنید یا اصلا دوباره با کیفیت خوب دانلودش کنید.

اما در خصوص سریال های چنین کاری همواره ممکن نیست، چون هیچ کدام از ما آنقدر حافظه مان قوی نیست که یادمان بیاید فلان سکانس دوست داشتنی در کدام اپیزود رخ داده بود و هیچ یک از ما آنقدر حوصله ندارد که دقیقا همان اپیزود را برای یک سکانس پیدا کند.

اما در شرایطی که تجدید خاطره کامل سریال، در حد کمال خود ممکن نیست، آدم هایی هستند که گاهی ویدئوهای خوبی درست می نمایند. یکی از آنها سلیا گومز است که نشسته و سکانس ابتدایی و انتهایی تعدادی از مشهورترین سریال ها را به هم چسبانده و یک ویدئوی خیلی کوتاه، اما بسیار دیدنی درست نموده است.

این ویدئو را می توانید در همین پایین یا با مراجعه به آپارات دیدن کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1542

به "دیدن کنید: سکانس های ابتدایی و انتهایی سریال های مشهور در کنار هم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدن کنید: سکانس های ابتدایی و انتهایی سریال های مشهور در کنار هم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید