توضیحات رییس کمیته استیناف در خصوص 2 پرونده

به گزارش دکترای اقتصاد، رییس کمیته استیناف توضیحاتی را در خصوص 2 پرونده جنجالی که به این کمیته ارجاع داده شده، ارائه کرد.

توضیحات رییس کمیته استیناف در خصوص 2 پرونده

علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص پرونده محرومیت 2 بازیکن شهرخودرو که توسط کمیته معین شرایط صادر شد توضیح داد: ما هنوز زمانی را برای رسیدگی به این پرونده در نظر نگرفته ایم و هر موقع قرار باشد، ابلاغی صورت بگیرد ما آن را بر روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهیم کرد. همچنین شایعاتی در خصوص این که کمیته استیناف از روی عمد این پرونده را بررسی نمی کند وجود داشت که باید بگویم این ها زایده ذهن و توهم کسانی است که آن را مطرح کرده اند و کمیته استیناف در هیچ پرونده ای نگاه یک طرفه ندارد.

وی درباره این که این کمیته جوابگوی تماس های مدیران شهرخودرو نبوده است، توضیح داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، ساعت کاری ما محدود شده است و در روزهای اخیر تا ساعت 4 در کمیته حضور داشتیم. البته کارمند کمیته همیشه در فدراسیون حضور داشته و این احتمال وجود دارد که مدیران باشگاه شهرخودرو پس از ساعت 4 تماس گرفته اند.

صالحی در سرانجام گفت: قرار است روز پنج شنبه پرونده دیدار جنجالی پرسپولیس و سپاهان که برگزار نشد و رای 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد، را رسیدگی کنیم و نتیجه آن را به صورت رسمی روی سایت فدراسیون فوتبال ابلاغ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 316

به "توضیحات رییس کمیته استیناف در خصوص 2 پرونده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رییس کمیته استیناف در خصوص 2 پرونده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید