بهترین جشنوارهای تایلند

به گزارش دکترای اقتصاد، تایلند کشوری با جشنواره های متفاوت است. در این جشنواره‌ها می‌توانید با مردمی مهربان و همیشه با لبخند روبرو خواهید و فرهنگ مرد تایلند را از نزدیک حس خواهید کرد.

بهترین جشنوارهای تایلند

فستیوال سونگکران در تایلند

سونگکران، طولانی ترین و مهم ترین تعطیلات عمومی کشور تایلند است که در روز 13 آپریل مصادف با سال نوی سنتی تایلندی برگزار می شود. این فستیوال که به فستیوال آب هم مشهور است، در سراسر کشور جشن گرفته می شود و به خاطر شادی و هیجانی که با آب بازی های عجیب و غریب همراه است، معروف می‌باشد.

فستیوال خرید تایلند (Amazing Thailand Big Sale)

یکی از بهترین جشنواره‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند، به بازدید آن‌ بروید. فصل حراج در تایلند همه‌ساله در تاریخ 15 ژوئن تا 15 آگوست (25 خردادماه تا 25 مردادماه) برگزار می‌شود. در مدت این جشنواره قیمت اجناس در تایلند حتی تا 80% کاهش می‌یابد و شما می‌توانید وسایل و اجناس گوناگون را با قیمتی بسیار پایین از تمامی مراکز خرید تایلند تهیه کنید. در طول این جشنواره قیمت لباس در تایلند نیز به طور چشم‌گیری کاهش می‌یابد و شما می‌توانید در تور تایلند بهترین سوغات تایلند را با تخفیفات باورنکردنی برای خود و عزیزانتان بخرید.

جشنواره ضیافت میمون‌ها (Monkey Banquet Festival)

هرساله در آخرین یکشنبه ماه نوامبر (اوایل آذرماه) مهمانی باشکوهی برای میمون‌ها برگزار می‌شود. در سراسر شهر لابپوری انواع میوه و غذا برای میمون‌ها آماده می‌کنند و تعداد زیادی از میمون‌ها را از جنگل‌ها و نقاط دیگر به سمت شهر می‌کشانند! در روز جشنواره میمون‌ها شهر پر از میمون‌هایی می‌شود که از سر و کول شما بالا می‌روند و غذا و نوشیدنی را از دست شما خواهند داد. اگر دوستدار بازی و غذا دادن به میمون‌های بامزه و بازیگوش هستید این فستیوال تایلند را از دست ندهید.

فستیوال روح گرسنه (Por Tor Hungry Ghost Festival) پوکت

فستیوال روح گرسنه هرساله در ماه هفتم تقویم چینی (تقریباً اواخر آگوست و اوایل سپتامبر) در کشورهای جنوب شرقی آسیا توسط چینی‌ها برگزار می‌شود. شما در معبد پورتورکنگ پوکت (Por Tor Kong Shrine) شاهد برگزاری این جشنواره به مدت هفت شبانه‌روز خواهید بود و در دیگر معابد به مدت دو تا سه روز این مراسم ادامه دارد. کیک لاک‌پشت قرمز نماد جشنواره روح گرسنه است، جالب است بدانید که برای چینی‌ها لاک‌پشت به معنای طول عمر و استقامت و رنگ قرمز نماد خوش‌شانسی می‌باشد. شما با خرید تور پوکت تایلند می‌توانید در فستیوال روح گرسنه شرکت کنید و از نزدیک از رقص شیر، کنسرت در پوکت، غذاهای تایلندی ارزان‌قیمت و نمایش‌های جذاب خیابانی در تور تایلند لذت ببرید.

فستیوال گل چیانگ مای

یکی از خیره کننده ترین و زیباترین فستیوال های تایلند، فستیوال گل است که با رژه دسته های عظیمی از گل های مختلف و رنگارنگ در شهر چیانگ مای همراه است و مطمئنا یکی از منحصر بفردترین تجربه هایی است که هر کسی می تواند در سفر به سرزمین لبخندها داشته باشد. هر سال در هفته ی اول ماه فوریه، این شهر فریبنده ی شمالی تایلند که به آن لقب «رز شمال» را داده اند، غرق در گل و شکوفه های روشن خوشبو با رنگ هایی که قابل تصور نیست می شود. در قسمت قدیمی شهر، پارکی به نام Suan Buak Hat وجود دارد که با ارکیده های باشکوه و خوشبو و نوعی رز بومی به نام داماسک (Damask)، مفروش می شود.

انتشار: 14 آبان 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 78

به "بهترین جشنوارهای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جشنوارهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید