خرید لباس و کفش در گوانجو

به گزارش دکترای اقتصاد، خرید یکی از جاذبه‌های شهر گوانجو است و گردشگران نمایشگاه چایناپلاس از این جاذبه بی‌نصیب نیستند و در وقت آزاد خود به مراکز خرید لباس و کفش شهر گوانجو سر می‌زنند.

خرید لباس و کفش در گوانجو

مجتمع تجاری قصر در هتل چین، یک معروف‌ترین مکان‌ها برای تاجرانی است که به نمایشگاه چاینا پلاست رفته‌اند. صدها مغازه در این مرکز برای خرید وجود دارد که چندین برند مشهور مانند لوئیس ویتون، فندی، فراگامو و هیوگو باس در آن برای خرید وجود دارد. این هتل همچنین خدمات تفریحی و غذاخوری عالی دارد. این مجتمع در منطقه Yuexiu، جاده Liuhua، شماره 100، هتل چین قرار دارد که طبقه اول آن تجاری است.

خیابان/پیاده‌روی Shangxiajiu از معروف‌ترین خیابان‌های شهر گوانجو بوده که این خیابان در مقام اول خیابان‌های این شهر برای خرید قرار می‌گیرد. این خیابان تاریخی طولانی داشته و رستوران‌ها و هتل‌های خوبی مانند رستوران Taotaoju و هتل Qingping در آن هستند. این خیابان در تقاطع خیابان Shangjiu و Xiajiu قرار دارد.

Haizhu Square بازاری بزرگ است که در سال 1952 ساخته شده و تنها مرکز تجاری نزدیک رودخانه در گوانجو می‌باشد. در این مرکز می‌توانید به دنبال خرید اسباب‌بازی، سوغاتی، محصولات الکترونیکی، غذای خشک شده، لوازم منزل، لباس، پارچه و گل‌های مصنوعی بروید.

کوچه Zhuangyuan Fang در شهر گوانجو برای خرید به صورت عمده مناسب بوده و تنها 200 متر طول دارد. در این کوچه می‌توانید لباس‌های مد روزش و زیورآلات بروید.

Beijing Road (جاده پکن) در مرکز شهر گوانجو قرار دارد که بعد از بازدید از چاینا پلاست 2019 به شما توصیه می‌کنیم به این خیابان برای خرید بروید. با استفاده از متروی گوانجو و پیاده شدن در ایستگاه Gongyuan Qia می‌توان به سادگی به این محل جاده مشهور در شهر گوانجو رسید. این خیابان پر از مغازه‌های بزرگ و کوچک برای خرید است که اگر یک چانه‌زن خوب باشید از خرید خود کاملا راضی خواهید بود.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 22

به "خرید لباس و کفش در گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لباس و کفش در گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید