زیباترین سواحل جهان

به گزارش دکترای اقتصاد، سواحل از مهم‌ترین جاذبه‌هایی هستند که در هر کشوری به سراغ آنها خواهید رفت. انجام تفریحات متنوع آبی از دلایل محبوبیت سواحل جزایری مانند ایبیزا است. در این مقاله به معرفی بهترین و زیباترین سواحل جهان پرداخته‌ایم.

زیباترین سواحل جهان

ایبیزا (Ibiza) اسپانیا

سواحل زیبایی در جهان وجود دارند که تا حدودی شناخته شده‌اند اما ایبیزا سواحل رمزآلود متعددی دارد که بسیار مشهور هستند که به شما توصیه می‌کنیم با دانستن قیمت تور اسپانیا به بازدید آن بروید. ساحل‌هایی که نه تنها در بین سواحل مدیترانه بلکه در تمام دنیا از بهترین‌ها هستند. موسیقی و شب‌زنده‌داری با سواحلی خارق‌العاده برای شنا و آفتاب گرفتن، علت اصلی محبوبیت ایبیزا در اسپانیا می‌باشند.

بورا بورا (Bora Bora) فرانسه

نام  دیگر این جزایر در کشور فرانسه پلینزی است که یاد‌آور تابش خورشید بی‌انتها، ماسه‌‌‌های نرم و آب‌های بی‌نهایت فیروزه‌ای می‌باشد و بورا بورا در دل پلینزی قرار دارد و از بهترین مناطق گردشگری جهان به حساب می‌آید. به دلیل وجود استراحت‌گاه‌های لوکس، آسمان آفتابی، آب‌ گرم و مردم مهمان‌نواز به بورا بورا ساحل رمانتیک می‌گویند.

وایت هیون (Whitehaven) استرالیا

وایت هیون بهترین سواحل استرالیا برای بازدید می‌باشد که هنگام فصل موج سواری کمی آرامتر از ساحل باندی استرالیا است. وایت هیون یکی از سواحل متعدد استرالیا با آب‌های فیروزه‌ای و سفید پوشیده از جنگل‌های بارانی است. نوار ساحلی وایت هیون هفت کیلومتر وسعت دارد و به‌عنوان تمیز‌تزین ساحل کویزلند شناخته شده است.

جزیره فی فی (Phi Phi Island)

جزیره‌ی فی‌فی یکی از بهترین و پرطرفدارترین جزیره در بین جزایر تایلند است. صخره‌های آهکی، سواحل شنی و غار‌های پنهان از ویژگی‌های بارز این جزیره در کشور تایلند هستند.

بورکای (Boracay) فیلیپین

با این که سواحل فیلیپین به اندازه‌ی تایلند یا مالزی محبوبیت ندارند اما بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. شن‌های سفید سواحل فیلیپین بهشتی برای ساحل‌گردان به شمار می‌رود و شما می‌توانید ساحل واقعی را در جزیره‌ی بوراکای فیلیپین امتحان نمایید. این جزیره در سال 2012 از سوی مجله اینترنتی Travel + Leisure لقب بهترین جزیره جهان را گرفت.

فتحیه (Fethiye) ترکیه

فتحیه یکی از بهترین و زیباترین جزایر کشور ترکیه می‌باشد. اولودنیز با تالاب آبی که دارد، کلبکلر وادیزی با پروانه‌هایش معروف شده است، کیدراک با حاشیه‌‌ای پر از درخت و کالیس از بهترین سواحل ترکیه در شهر فتحیه برای بازدید هستند.

انتشار: 6 خرداد 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 33

به "زیباترین سواحل جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید