بازارهای پارچه و چرم گوانجو

به گزارش دکترای اقتصاد، خرید جز جدانشدنی سفر به شهر گوانجو است. چین کشوری که اجناس تولید شده آن در تمام جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. گوانجو شهری صنعتی بوده و نمایشگاه‌های تجاری مانند نمایشگاه چاینا پلاس و نمایشگاه بین‌المللی گوانجو برگزار می‌گردد. در این مقاله به معرفی بازارهایی برای خرید عمده پارچه و چرم پرداخته‌ایم.

بازارهای پارچه و چرم گوانجو

 بازار پارچه Zhongda از بزرگترین مراکز پخش لباس در گوانجو بوده که برای خرید پارچه، بافتنی‌های پشمی و زیورآلات بسیار مناسب است. اجناس این بازار قیمتی عالی دارند و در بین مردم گوانجو بسیار معروف هستند. برای دسترسی به این بازار باید به جاده Ruikang بروید.

Tianxiong Textile Village یک ترمینال بزرگ برای خرید هر نوع پارچه، بافتنی‌، پارچه‌های پنبه‌ای، نخی و ابریشمی بوده و چرم و زیورآلات مربوط به لباس نیز در این بازار به فروش می‌رسند. این بازار فوق‌العاده بزرگ بوده و تقریبا 700 واحد تجاری برای خرید دارد. این شهر در جنوب خیابان گوانجو، جاده Dechang واقع شده است. نمایشگاه گوانجو سفری عالی برای خرید و بازدید از جاذبه‌های این شهر زیبا است.

مرکز تجاری Zhong'ao برای محصولاتی مانند چرم بسیار مناسب بوده که برای خرید چرم ارزان و به صورت عمده هستند که باید به سراغ آن بروید. این بازار مخصوص محصولات چرمی بوده که این مرکز نزدیک ایستگاه اتوبوس گوانجو قرار دارد و ایستگاه راه‌آهن گوانجو و فرودگاه بین‌المللی Baiyun در آن قرار دارد. قیمت محصولات چرمی در این مرکز از متوسط رو به بالا می‌باشند و مشتریان و تاجران از سراسر جهان می‌توانند از خرید در این مرکز بزرگ دو طبقه لذت ببرند. برای دسترسی به این مرکز می‌توانید به جاده Jiefang Bei بروید.

خیابان فروش لباس عروسی نیز بسیار عالی بوده و محصولات فراوان مرتبط با لباس عروسی دارد. برای خرید لباس، کفش‌ و لوازم مربوط به عروسی وجود دارد. این لباس‌ها برای اجاره، فروش تکی و فروش عمده در دسترس هستند. این بازار بزرگترین بازار لباس عروس در استان Guangdong بوده و سبک، کیفیت و قیمت‌ها گستره‌ی فوق‌العاده وسیعی دارد. ای بازار در نزدیکی پل Zhujiang قرار دارد.

نمایشگاه چاینا پلاست یکی از رویدادهای مهم تجاری در صنعت پلاستیک بوده که بعد از بازدید آن به شما توصیه می‌کنیم به بازارهای گوانجو سری بزنید تا یک خرید عالی را تجربه نمایید.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 24

به "بازارهای پارچه و چرم گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارهای پارچه و چرم گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید