پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد

به گزارش دکترای اقتصاد، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت راننده خودروی یک دستگاه پژو 405 خبر داد و گفت: پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد.

پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ احسان موُمنی گفت: ساعت 00:20 دقیقه بامداد امروز سه شنبه هشتم بهمن ماه وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در راستا شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی قبل از پل شهید همت به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

وی شرح داد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه تیم امدادی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، یک دستگاه سواری پژو 405 در لاین کناری متوقف که یک دستگاه کامیون که به همین دلیل در حال حرکت بوده به راننده خودروی سواری که به صورت پیاده در کنار وسیله نقلیه ایستاده بود، برخورد و در اثر شدت ضربه وارده، راننده سواری پژو که مردی حدوداً 32 ساله بود در محل حادثه فوت می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت اضافه نمود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که راننده خودروی پژو به علت نقص فنی خودرواش را متوقف و پیاده شدن ناگهانی وی موجب فوت وی شده است.

سرهنگ موُمنی توصیه کرد: هنگام خرابی وسیله نقلیه یا توقف اضطراری در سطح محور های بزرگراهی در پهلوگا ها توقف کنید و در فاصله مناسب از عقب وسیله نقلیه علائم هشدار دهنده قرار دهند و با تماس با مراکز امدادی تقاضای کمک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 137

به "پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید