چرا سرعت تلفن اندرویدی من پایین است؟ ، 3 روش کاربردی برای افزایش سرعت تلفن همراه

به گزارش دکترای اقتصاد، اگر تلفن اندرویدی شما به کندی کار می نماید، با پاک کردن داده های اضافی ذخیره شده در حافظه نهان تلفن خود و حذف برنامه های بلااستفاده، می توانید این مشکل را به سرعت حل کنید.

چرا سرعت تلفن اندرویدی من پایین است؟ ، 3 روش کاربردی برای افزایش سرعت تلفن همراه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ممکن است یک تلفن اندرویدی که پایین تر از سرعت عادی کار می نماید، احتیاج به به روزرسانی مجدد داشته باشد. اگرچه تلفن های قدیمی ممکن است نتوانند آخرین نسخه نرم افزار را به درستی اجرا نمایند.

اگر حذف داده ها و پاک کردن حافظه نهان تلفن شما سرعت گوشی را بالاتر نبرد، ممکن است تلفن اندرویدی شما دارای مشکل باتری یا مشکل سخت افزاری دیگری باشد که به یاری حرفه ای احتیاج دارد. اما قبل از مراجعه به نمایندگی برای تعمیرات، این برنامه های برطرف مسائل را امتحان کنید:

حافظه نهان خود را پاک کنید

حافظه نهان خود را در برنامه های Chrome و شخص ثالث پاک کنید.

هر بار که وب را در تلفن خود مرور می کنید، تعداد زیادی از داده ها را در حافظه نهان خود ذخیره می کنید. پاک کردن حافظه نهان می تواند سرعت تلفن اندروید شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

برای پاک کردن حافظه نهان برنامه مرورگر یا شخص ثالث می توانید برنامه هایی را نصب کنید که به راحتی حافظه نهان را پاک می نمایند

برنامه ها و داده های غیر ضروری را حذف کنید

حذف برنامه هایی که هرگز از آن ها استفاده نمی کنید می تواند فضای ذخیره و فضای عملیاتی را آزاد کند. پاک کردن پرونده ها، عکس ها، فیلم ها، اسناد و هر چیز دیگری که فقط به آن احتیاج ندارید مفید است.

شما می توانید با وارد شدن به برنامه تنظیمات خود، فضای گوشی خود را آزاد کنید. سپس ذخیره سازی (که ممکن است در زیر برگه نگهداری دستگاه باشد) را باز کنید و توجه کنید که چقدر فضای خالی دارید؛ و چه چیزی بیشترین فضا را می گیرد

دستگاه اندرویدی خود را مجدداً راه اندازی یا مجدداً تنظیم کنید

تنظیم مجدد کارخانه تلفن شما را به تنظیمات پیش فرض کارخانه خود باز می گرداند.

اگر همه اصلاحات اساسی را امتحان نموده اید و تلفن اندرویدی شما هنوز کند است، زمان آن رسیده است که آن را تمیز نموده و تنظیمات کارخانه را دوباره اجرا کنید.

ابتدا از تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه نموده و سپس به تنظیمات بروید.

روی مدیریت عمومی ضربه بزنید و تنظیم مجدد را انتخاب کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1547

به "چرا سرعت تلفن اندرویدی من پایین است؟ ، 3 روش کاربردی برای افزایش سرعت تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سرعت تلفن اندرویدی من پایین است؟ ، 3 روش کاربردی برای افزایش سرعت تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید