چگونه نام آیفون خود را تغییر دهم؟!

به گزارش دکترای اقتصاد، اگر شما هم اخیرا آیفون خریده اید یا هرگز نمی دانستید که چگونه می توان نام آیفون را تغییر داد بهتر است با مطلب آموزشی امروز سرویس آی تی و فناوری انتخاب همراه باشید تا این موضوع را یاد بگیرید.

چگونه نام آیفون خود را تغییر دهم؟!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، احتمالا برخی کاربران حرفه ای آیفون از دیدن آموزش تغییر نام آیفون تعجب کرده اند اما واقعیت این است که تعداد افرادی که این کار را بلد نیستند اصلا کم نیست.

شما می توانید نام آیفون خود را از طریق ورود به بخش تنظیمات تغییر دهید. اما چرا نام آیفون شما مهم است؟ پاسخ ساده است نام آیفون شما در شبکه های مجازی، iCloud، آیفون Find My iPhone شناسایی می شود. اما شما می توانید نام آیفون خود را در هر زمان و به همان نامی که دوست دارید تغییر دهید.

برای تغییر نام آیفون خود،کافیست کمی وقت صرف کنید و بخش تنظیمات را باز کنید و سپس به ترتیب به بخش های عمومی و درباره بروید.

آیا آیفون شما یک نام متمایز دارد؟ اگر شما خوش شانس باشید، ممکن است قبلا چیزی نیمه شخصی مانند Daves iPhone انتخاب شده باشد.اما در حالت بدبینانه چیزی مثل آیفون نام دستگاه شما است. موضوع وقتی بدتر می شود که در خانواده شما چندین گوشی هوشمند با نام آیفون حضور داشته باشد.

چند دلیل دیگر برای تغییر نام وجود دارد. برای مثال شاید شما دلتان بخواهد نام خود را روی آیفونتان بگذارید، یا شاید میخواهید حریم خصوصی خود را تغییر دهید. حتی شاید دلتان بخواهد یک نام مستعار داشته باشید که فقط برای شما معنی دار است.به هر دلیلی، شما می توانید نام هر دستگاه مبتنی بر iosرا فقط با چند گام ساده تغییر دهید.

هنگامی که نام دستگاه را تغییر می دهید، به روز رسانی نام تقریبا فورا اتفاق می افتد. شما بلافاصله می توانید نام تازه را در iCloud مشاهده کنید.نام آیفون شما به شما کمک می کند تا آن را در مکان هایی مانند Find My iPhone، iCloud، iTunes و موارد دیگر به راحتی شناسایی شوید:

-برنامه تنظیمات را باز کنید.

- روی عمومی ضربه بزنید و سپس روی درباره ضربه بزنید.

-نام فعلی آیفون را تغییر دهید

-.روی نام ضربه بزنید

- در صفحه نام، دستگاه را به آنچه که میخواهید تغییر نام دهید و روی انجام شد ضربه بزنید

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1548

به "چگونه نام آیفون خود را تغییر دهم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه نام آیفون خود را تغییر دهم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید