گلایه سرپرست تیم ملی از رفتار با اسکوچیچ؛ او با اشک رفت!

به گزارش دکترای اقتصاد، حمید استیلی در گفت وگویی با رادیو جوان در پاسخ به اینکه آیا پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به اسکوچیچ داده شده است؛ گفت: همینطور است؛ چند روز قبل آقای اسکوچیچ را خواستند و ایشان می گفت خیلی بهتر بود من را همینطور کنار بگذارند تا اینکه چنین پیشنهادی بدهند. ایشان از این مسئله خیلی ناراحت شده بودند.

گلایه سرپرست تیم ملی از رفتار با اسکوچیچ؛ او با اشک رفت!

وی افزود: سرمربی تیم امید آقای مهدوی کیا است و ایشان در این مملکت آدم کوچکی نیست؛ شما اگر ایشان را نمی خواهید اول با ایشان صحبت و قطع همکاری کنید و بگویید قرارداد شما تمام شده و ما دیگر شما را نمی خواهیم؛ پس از آن به آقای اسکوچیچ که تیم را به جام جهانی برده چنین پیشنهادی بدهید.

استیلی با انتقاد از این رفتار ادامه داد: این پیشنهاد واقعا توهین به یک مربی است. ایشان مربی تیم ملی است و بهترین نتایج را کسب کرده اما الان ایشان را کنار می گذارید؛ اشکالی ندارد اما شجاعانه اعلام کنید. این حق هر فدراسیونی است که با هر کسی دوست دارد قرارداد ببندد اما شجاعانه اعلام کند ما نمی توانیم با هم کار کنیم و خداحافظ؛ کاملا جوانمردانه و بااخلاق. بحث این است که حرف های دروغ می زنند و کارهای فریبکارانه انجام می دهند. خیلی شفاف بگویید و به آقای مهدوی کیا احترام بگذارید.

او در واکنش به اینکه آیا از مهدوی کیا برای حضور در جلسه دعوت شده است گفت: آدم از همین مسئله ناراحت می شود؛ شما اول با آقای مهدوی کیا قطع همکاری کنید و سپس به آقای اسکوچیچ پیشنهاد بدهید. این کارها درست نیست؛ با فوتبال این مملکت بازی می کنید که چه بشود؟ هر جا شفافیت و صداقت باشد مردم می پذیرند.

استیلی در واکنش به اینکه در آینده می گوید که چه اتفاقاتی رخ داده بیان نمود: از گذشته دیده اید که من زمانی که کنار می روم چیزی نمی گویم ولی الان اگر حرفی نزنیم خیانت به فوتبال است. قصد تخریب کسی را نداریم؛ بحث نقد است. اینکه شما این کارها را انجام می دهید، به جز آسیب به فوتبال چیزی ندارد. می گویند ورزش آلوده است. بله؛ کسانی که ورزش را اداره می کنند آلوده هستند نه ورزشکاران و فوتبالیست ها. البته نمی گوییم همه اینطور هستند اما تعداد زیادی واقعا آلوده هستند؛ اکثرا غیرورزشی ها هستند که این مسئله را ایجاد می کنند.

وی در خاتمه در پاسخ به اینکه آیا اسکوچیچ پیشنهاد هدایت تیم امید را قبول خواهد کرد یا خیر گفت: خدا شاهد است روزی که با هم در مرکز ملی فوتبال بودیم، چشم ایشان پر اشک شد و گفتند کاش من را کنار بگذارند و این پیشنهاد را به من ندهند. آقای اسکوچیچ به هیچ وجه این مسئله را قبول نمی کند؛ ایشان این پیشنهاد را به عنوان توهین تلقی می کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1506

به "گلایه سرپرست تیم ملی از رفتار با اسکوچیچ؛ او با اشک رفت!" امتیاز دهید

2 کاربر به "گلایه سرپرست تیم ملی از رفتار با اسکوچیچ؛ او با اشک رفت!" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه سرپرست تیم ملی از رفتار با اسکوچیچ؛ او با اشک رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید