آجورلو: استقلال امروز آرامش و وحدت می خواهد، به مجیدی اعتماد دارم

به گزارش دکترای اقتصاد، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد که این باشگاه در حال حاضر نیازمند آرامش و وحدت است.

آجورلو: استقلال امروز آرامش و وحدت می خواهد، به مجیدی اعتماد دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: از شما خبرنگاران که از صبح منتظر بودید تا خبرتان را به رسانه ها منتقل کنید، عذرخواهی می کنم. در بیانیه ای که صادر کردم، حرف های کلی را زدم و اجازه می خواهم چند روزی آنالیز کنم و ببینم در حوزه استقلال چه خبر است، بعد از آن حتماً در محضر شما و طرفداران گزارش خواهم داد.

وی اضافه نمود: امروز استقلال آرامش و وحدت کلمه می خواهد. از کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و مخصوصاً طرفداران استقلال وحدت کلمه می خواهم تا این پیچ سخت را پشت سر بگذاریم و دوران خوبی را برای آینده استقلال رقم بزنیم. من رسانه ای هستم و امیدوارم روابط مان کاملاً شفاف و دقیق باشد و بتوانیم در آینده در این حوزه فعالیت کاری زندگی کنیم.

آجورلو بعلاوه در نشست با فرهاد مجیدی گفت: آنهایی برنده هستند که به سرمایه های شان احترام می گذارند. شما (اشاره به مجیدی) در فوتبال سرمایه و سر به زیر هستید. سرمایه ها مانند درختی هستند که هر چقدر بارشان بیشتر باشد، سر به زیرتر هستند. آقای مجیدی خوش خلق، آرام و دوست داشتنی است. من از مجیدی و ایشان از خودش این انتظار را دارد که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیروز باشند. من به ایشان اعتماد دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1176

به "آجورلو: استقلال امروز آرامش و وحدت می خواهد، به مجیدی اعتماد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آجورلو: استقلال امروز آرامش و وحدت می خواهد، به مجیدی اعتماد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید