آیا تغییر چهره عجیب پارسا پیروزفر حقیقت دارد؟

به گزارش دکترای اقتصاد، آنالیز ها نشان داد که این تصویر از پارسا پیروزفر تازه نیست و او دست به تغییر چهره نزده است. در حقیقت این تصویر مربوط به یک سکانس از فیلم سینمایی پری به کارگردانی داریوش مهرجویی است. فیلمی که در سال 1373 فراوری و منتشر شد و در آن پارسا پیروز فر نقش کوتاه شیخ سالک را برعهده داشت.

آیا تغییر چهره عجیب پارسا پیروزفر حقیقت دارد؟

خبرنگاران | انتشار تصویری از پارسا پیروز فر در شبکه های اجتماعی و بعضی سایت ها و رسانه های داخلی به شایعه تغییر چهره عجیب او دامن زده است. این رسانه های داخلی مدعی اند که پارسا پیروزفر این تصویر را به تازگی منتشر نموده تا تغییرات تازه اش را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگاران ، آنالیز ها نشان داد که این تصویر از پارسا پیروزفر تازه نیست و او دست به تغییر چهره نزده است. در حقیقت این تصویر مربوط به یک سکانس از فیلم سینمایی پری به کارگردانی داریوش مهرجویی است.

فیلمی که در سال 1373 فراوری و منتشر شد و در آن پارسا پیروز فر در کنار علی مصفا، نیکی کریمی، خسرو شکیبایی، توران مهرزاد، فرهاد جم و ژاله علو یکی از نقش ها را برعهده داشت. او نقش کوتاه شیخ سالک را ایفا می کرد که نقطه شروع حضورش در سینما بود.

البته این تنها شایعه ای نیست که بعضی سایت های داخلی در خصوص پارسا پیروزفر سر زبان ها انداخته اند. یک سایت داخلی شایعه اعتیاد او را مطرح نموده است. این در حالی است که با بازکردن خبر، با ویدئویی از فیلم مهمان مامان روبرو می شویم که در آن پارسا پیروزفر نقش آقا یوسف که اعتیاد دارد را بازی می نماید.

او حالا 50 ساله است و سابقه حضورش در سینما به 28 سال می رسد.

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1545

به "آیا تغییر چهره عجیب پارسا پیروزفر حقیقت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا تغییر چهره عجیب پارسا پیروزفر حقیقت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید