آیفون ناممکن را ممکن کرد، رکورد شگفت انگیز شاهکار اپل

به گزارش دکترای اقتصاد، اپل برای اولین بار در موقعیتی واقع شده است که می تواند عنوان پرفروش ترین برند موبایل دنیا را به مدت 12 ماه پیاپی (یک سال کامل) از آن خود کند.

آیفون ناممکن را ممکن کرد، رکورد شگفت انگیز شاهکار اپل

به گزارش دیجیاتو، مقدار فروش گوشی های هوشمند در بازار های جهانی در امسال به پایین ترین مقدار خود طی ده سال اخیر رسیده است. کانترپوینت پیش بینی نموده است که مقدار فروش موبایل در سال 2023 با 6 درصد کاهش به 1.15 میلیارد دستگاه می رسد. فروش کمتر گوشی های هوشمند برای کل صنعت موبایل و خصوصاً شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ نیز تأثیرگذار است.

کانترپوینت می گوید از شرایط فروش موبایل در بازار های جهانی براساس برآورد های آن ها پیش برود، اپل برای اولین بار می تواند صدرنشینی فروش موبایل را در بازار های جهانی به مدت یک سال کامل از آن خود کند.

بازار فروش موبایل در سال 2023 چندان شرایط خوبی نداشته است. کانترپوینت می گوید که انتظار دارد بازار آسیا یکی از موقعیت های مکانی باشد که مانع رشد صنعت گوشی های هوشمند در بقیه سال گردد. این شرکت تحقیقاتی می گوید: آسیا یکی از موانع اصلی رشد مثبت بازار موبایل است.

در سه ماهه سوم 2011 سامسونگ رهبری بازار جهانی گوشی های هوشمند را به دست گرفت. حالا برای اولین بار، اپل می تواند برای یک سال کامل بهترین فراوری کننده گوشی های هوشمند جهانی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1650

به "آیفون ناممکن را ممکن کرد، رکورد شگفت انگیز شاهکار اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون ناممکن را ممکن کرد، رکورد شگفت انگیز شاهکار اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید