اپل احتمالا ایرپادز 3 را در سه ماهه سوم 2021 فراوری انبوه می نماید

به گزارش دکترای اقتصاد، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در جدیدترین گزارش خود اعلام نموده که فراوری انبوه ایرپادز 3 در سه ماهه سوم 2021 شروع خواهد شد. این یعنی در آینده نزدیک نباید انتظار معرفی این محصول را داشته باشیم و احتمالا اواخر 2021 راهی بازار می گردد. آقای کو پیش از این گفته بود که ایرپادز 3 در نیمه نخست 2021 معرفی می گردد و شایعات دیگر به معرفی آن در ماه جاری میلادی اشاره نموده اند.

اپل احتمالا ایرپادز 3 را در سه ماهه سوم 2021 فراوری انبوه می نماید

در رابطه با جزئیات ایرپادز 3 گزارش های زیادی منتشر شده که به طور معمول نشان دهنده عرضه این محصول در آینده نزدیک هستند. همچنین یکی دیگر از افشاگران مشهور اخیرا گفته که ایرپادز 3 آماده عرضه به بازار است.

روی هم رفته، آقای کو انتظار دارد که که مجموع فروش مدل های مختلف ایرپادز در سال 2021 به 78 میلیون واحد برسد که برای مقایسه باید بگوییم در سال 2020 این آمار حدود 90 میلیون واحد بوده است. هنوز معلوم نیست که با شروع فراوری انبوه ایرپادز 3، آیا فراوری نسل قبلی آن متوقف می گردد یا نه.

مینگ-چی کو می گوید که اپل در این زمینه بر سر دو راهی واقع شده است؛ اگر فروش ایرپادز 2 با قیمت پایین تر ادامه پیدا کند، این موضوع منجر به کاهش فروش ایرپادز 3 می گردد و از طرف دیگر اگر مدل ارزان تر ایرپادز در بازار وجود نداشته باشد، فروش کلی ایرپادز تحت تاثیر قرار می گیرد. در حال حاضر شرکت های مختلف هدفون های بی سیم جذابی را با قیمت های متنوعی راهی بازار نموده اند و به اعتقاد آقای کو، این موضوع منجر به کاهش سهم بازار اپل در این حوزه می گردد.

اگرچه مدل های مختلف ایرپادز از ویژگی های جذابی بهره می برند، اما این مزایا با بهبود قابلیت های محصولات ساخت شرکت های رقیب و قیمت پایین تر آن ها در حال کمرنگ تر شدن است. مینگ-چی کو در نهایت در گزارش خود نوشته که اگر اپل می خواهد سهم بازار خود را در این زمینه حفظ کند، باید به فکر نوآوری های سخت افزاری مانند ارائه قابلیت های مربوط به سلامتی باشد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 891

به "اپل احتمالا ایرپادز 3 را در سه ماهه سوم 2021 فراوری انبوه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل احتمالا ایرپادز 3 را در سه ماهه سوم 2021 فراوری انبوه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید