بازارگردی در قشم را از دست ندهید

به گزارش دکترای اقتصاد، تا دو دهه پیش درگهان میان مسافران شناخته شده نبود و روستایی ساده در نزدیکی جزیره قشم محسوب می شد؛ اما به مرور با شناخت نیازهای مسافران این روستا آغاز به ساخت و ساز مراکز تجاری کرد.

بازارگردی در قشم را از دست ندهید

قصد عمده افراد در هنگام سفر به جنوب خرید کردن بوده و این موضوع به علت ارتباط آب های بین المللی خلیج فارس و تنگه هرمز است. وجود جزیره های قشم و کیش در این منطقه باعث شده تا در طول سال افراد زیادی برای خرید به این جزایر بروند. درگهان که فاصله ای بیست دقیقه با مرکز قشم دارد برترین مکان برای گردش و خرید محسوب می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا جاهای تماشای درگهان قشم را بشناسید.

جاهای تماشای درگهان قشم

بازار های درگهان

اگر شما هم در هنگام سفر عاشق خرید هستید؛ بازار های درگهان قشم برترین مکان برای خرید هستند. در هر جای این منطقه فروشگاهی برای خرید وجود دارد، به علت فروشگاه های زیاد رقابت میان آن ها نیز زیاد است. در میان این فروشگاه ها انواع و اقسام اجناس به فروش می رسد این موضوع باعث شده تا شما به هر نوع وسیله که می خواهید، دسترسی پیدا کنید.

بازار دریا درگهان قشم

در این منطقه مرکزهای خرید زیادی وجود دارد اما براساس گفته گردشگران و مردم محلی منطقه بازار دریا میان این مراکز کامل تر و بهتر است. بازار دریا جزو جدیدترین مراکز خرید در درگهان بوده و این بازار 1530 فروشگاه دارد.

بازار قدیم درگهان

در نزدیکی بازار دریا، باز قدیم درگهان قرار گرفته که این بازار همان طور که از اسمش پیداست جزو اولین بازار هایی است که در این منطقه ساخته شد. شما در این بازار انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را می توانید پیدا کنید. در این بازار بیشتر محصولات به صورت عمده به فروش می رسند و این موضوع باعث شده تا قیمت ها مناسب تر باشد.

بازار دو دلفین درگهان قشم

این بازار اختلاف زمانی کمی با دو بازار دیگر در این میدان دارد. بازار دو دلفین مکانی مناسب برای کسانی است که لوازم های لوکس می پسندند. این مرکز از دو طبقه تشکیل می گردد. این بازار محصولات خود را هم به صورت عمده و هم تک به فروش می رساند. برای تماشا مکان های تماشای ایران سرزمین خانه های عجیب در روستای حیله ور را بخوانید.

تفریحات درگهان قشم

در این منطقه از جزیره زیبای قشم تفریحات زیادی وجود ندارد. عمده افرادی که به این منطقه سفر می نمایند برای خرید کالا است. هنگامی که از قشم به سمت بندر حرکت می کنید با گذراندن مسیری دو کیلومتری به مجتمع تفریحی و گردشگری هامون می رسید. این مجتمع امکانات تفریحی مناسبی را برای گردشگران فراهم نموده که از امکانات آن می توان به رستوران به همراه موسیقی زنده، سفره خانه سنتی روی آب، هایپر مارکت، کافی شاپ، قایق رانی و آکواریوم طبیعی اشاره نمود.

جاهای تماشای اطراف درگهان قشم

مردم منطقه آزاد درگهان بسیار خونگرم و مهمان نواز بوده و درمیان افراد جنوب کشور به رئوف بودن معروف هستند. این بندر از زمان های قدیم مرکز خرید جزیره قشم بوده و جزو مهم ترین بنادر این جزیره هستند. امروزه بندر درگهان با داشتن مراکز خرید متعدد محبوبیت زیادی میان مسافران داشته و این بندر شما را در هنگام غروب و طلوع خورشید به ساحل زیبایی که در این منطقه واقع شده است، دعوت می نماید.

چگونه به درگهان قشم برویم؟

درگهان قشم بازار های متعددی را در خود جای داده که بسیاری از افرادی که به جزیره قشم سفر می نمایند؛ سری هم به این منطقه می زنند. وجود بازار هایی با تنوع بالا و قیمت مناسب مورد توجه همیشگی گردشگران بوده است. برای رفتن به درگهان قشم از هر رهگذری که بپرسید شما را هدایت خواهد نمود و تنها بیست دقیقه از جزیره قشم فاصله دارد.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری لذت سفری بی نظیر به توتکابن را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1526

به "بازارگردی در قشم را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارگردی در قشم را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید