بالانشینی پرسپولیس ادامه دارد

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرنگاران: هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر ایران در شرایطی امروز برگزار گردید که هر دو تیم مطرح تهرانی با رجحان برابر رقبای خود به استقبال هفته دوم رفتند. استقلال در دیداری خارج از خانه پدیده را شکست داد و پرسپولیس هم در دیداری خانگی از سد ذوب آهن گذشت.

بالانشینی پرسپولیس ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس که پیروز شده بود در رقابت های جام حذفی با 4 گل از سد ویستاتوربین عبور کند و آمادگی مهاجمانش را به رخ بکشد در ملاقات برابر ذوب آهن برای رسیدن به گل به مشکل برخورد تا اینکه اشتباه فاحش دروازه بان رقیب به دادش رسید و روی ارسال وحید امیری و اشتباه دروازه بان ذوب آهن به گل اول بازی رسید. در ادامه بازی، پرسپولیس روی حرکت عیسی آل کثیر صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن ضربه به وسیله مهدی ترابی به گل دوم رسید.

پرسپولیسی ها که آخرین بار در لیگ برتر در استادیوم آزادی به همین ذوب آهن باخته بودند با کسب این سه امتیاز در جدول رده بندی 22 امتیازی شدند و با رسیدن به رتبه سوم، اختلافشان با صدر جدول را حفظ کردند. این تیم علاوه بر ثبت یک کلین شیت تازه، به رکورد شکست ناپذیری اش در استادیوم آزادی در رقابت های این فصل تداوم بخشید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1324

به "بالانشینی پرسپولیس ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالانشینی پرسپولیس ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید