رجحان کن در بازی مهم هفته چهارم، فرمانیه به صعود امیدوار شد

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این مسابقات که در سالن خانه تکواندو جریان دارد، تیم های دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن برابر هم صف آرایی کردند. دانشگاه آزاد که در بازی های روز گذشته آرمین هادی پور را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود به جوانانی میدان داد که ثابت کردند آینده ای روشن را در تکواندو پیش رو دارند. در آن سوی میدان هم کنی ها با همه ملی پوشان خود به میدان آمد و با کسب پیروزی 6 بر 2 سه امتیاز مبارزه را به حساب خود واریز کرد تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی گردد.

رجحان کن در بازی مهم هفته چهارم، فرمانیه به صعود امیدوار شد

راستین خاجوی، ایمان اکبرزاده، محمد مهدی عمادی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و علیرضا نادعلیان شش تکواندوکار پیروز لوازم خانگی کن بودند و برای دانشگاه آزاد هم علی پسندیده و سیاوش بیات به پیروزی دست یافتند.

در دیگر این مرحله فرمانیه در سومین مبارزه خود دومین سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد تا برای صعود تنها امید به امتیازات ملاقات رو درو با دانشگاه داشته باشد. این تیم در ملاقات با پالایش نفت آبادان 7 بر یک به پیروزی دست یافت.

محمد مقدم فر، علی ستاری، مهدی محمودی، حمیدرضا بدری، امیرمحمدی و دانیال اتفاق مردان پیروز فرمانیه بودند و امیرحسین قهرمانی هم به دلیل انصراف تکواندوکار فرمانیه تک پیروزی نفتی ها را کسب کرد.

در هفته پایانی این مسابقات از ساعت 15 در دو ملاقات همزمان دانشگاه آزاد با فرمانیه و کن با پالایس نفت آبادان پیکار می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 798

به "رجحان کن در بازی مهم هفته چهارم، فرمانیه به صعود امیدوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان کن در بازی مهم هفته چهارم، فرمانیه به صعود امیدوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید