برگزاری متمرکز مسابقات راهکاری برای داشتن لیگ کشتی پس از کاهش کرونا

به گزارش دکترای اقتصاد، بعد از عبور از دوره اوج گیری دوباره کرونا، باید دید برگزاری لیگ کشتی به صورت متمرکز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تا چه حد امکان پذیر خواهد بود.

برگزاری متمرکز مسابقات راهکاری برای داشتن لیگ کشتی پس از کاهش کرونا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، لیگ کشتی از دیرباز به اشکال مختلف برگزار گردیده و در دوره ریاست مدیران مختلف، شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته است. در هر رشته ای برگزاری لیگ به بهبود شرایط معیشتی ورزشکار و صاحب درآمد شدن آنها یاری می نماید، از این رو فدراسیون ها راهکارهای خاص خود را برای این رقابت ها دارند.

بعد از آنکه لیگ برتر فصل گذشته آزاد و فرنگی در فاصله کوتاهی بعد از تغییر و تحول مدیریتی در فدراسیون کشتی، با نقدها زیادی برگزار گردید، سازمان لیگ کوشش کرد که در ادامه مسابقات با ایرادهای کمتر و اسپانسرهای قوی تر و بیشتر به انجام برسد اما کرونا باعث شده شک و شبهه زیادی در مورد برگزاری این رقابت ها وجود داشته باشد.

سازمان لیگ پیش از این اعلام نموده بود که تصمیم به شروع لیگ از ابتدای مرداد ماه دارد، اما کشور با اوج گیری دوباره کرونا روبرو شد و همچنان کشتی جزو رشته هایی است که اجازه فعالیت رسمی ندارد.

در این شرایط به نظر می رسد یکی از راهکارهای فدراسیون کشتی برای انجام لیگ برتر، برگزاری متمرکز این رقابت ها در مجموعه ای باشد که توان قرنطینه کشتی گیران و برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشد.

طبیعتا در شرایطی که پروازها و استفاده از وسایل نقلیه جمعی، ریسک ابتلا به کرونا را بیشتر می نماید، برگزاری متمرکز مسابقات و تحت نظر داشتن کشتی گیران در مدت معین می تواند تا حدود زیادی شرایط مساعد برای برگزاری لیگ را فراهم کند. البته این نیز در شرایطی است که کشور بار دیگر در شرایط بهتری در مورد میزان مبتلایان به بیماری پیدا کند و کشتی بتواند مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقه و بازگشایی سالن ها را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 478

به "برگزاری متمرکز مسابقات راهکاری برای داشتن لیگ کشتی پس از کاهش کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری متمرکز مسابقات راهکاری برای داشتن لیگ کشتی پس از کاهش کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید