بنادر زیبای قاره اروپا

به گزارش دکترای اقتصاد،  بنادر، سواحل، دریا و دریاچه‌ها از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشکری قاره سبز اروپا هستند و افراد زیادی را در فصول مختلف سال به سوی خود جذب می‌نمایند.

بنادر زیبای قاره اروپا

بندر مونت کارلو در جنوب فرانسه قرار داشته که در شهر نیس این بندر می‌توانید به بازدید کاخ لاسکاریس رفته و از تماشای کلیسای ماتیس و قایق سواری لذت ببرید.

در بندر مالاگا کشور اسپانیا می‌توانید به سیر و سیاحت و بازدید از گرانادا و الهامبرا بپردازید. بهترین جاذبه این بندر، کلیسای سلطنتی بوده که در اطراف آن مراکز اسپا و ماساژ نیز موجود است. برای تجربه یک سفر پرجاذبه و به یادماندنی به شما توصیه می‌کنیم با تور اسپانیا ارزان همراه بشوید.

بندر کوش آداسی در کشور ترکیه نیز در نزدیکی سیلچوک و سیرینجه قرار داشته و دو ساعت از آنجا بازدید کرده و تا سیرینجه 20 دقیقه راه بروید و ناهار را در سیرینجه میل بفرمایید. تا سلچوک هم 10 دقیقه فاصله دارید که می‌توانید در آن به بازدید موزه افسوس، معبد آرتمیس و خانه مریم مقدس بروید.

بندر تریست در کنار دریاچه بلد در کشور اسلوونی قرار داشته و 1 ساعت از لیوبلیانا فاصله دارد. دهکده قدیمی، بازار لیوبلیانا و قایق‌سواری از بهترین جاذبه‌های این بندر هستند. تورهای اروپا جاذبه‌های زیادی برای هر نوع سلیقه دارند.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 18

به "بنادر زیبای قاره اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنادر زیبای قاره اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید