بهترین بناهای تاریخی اروپا برای بازدید

به گزارش دکترای اقتصاد، اروپا علاوه بر مناظر طبیعی زیبا ، تنوع غنی از فرهنگ و جاذبه‌های توریستی دارد و  مملو از ساختمان‌ها  و بناهای تاریخی و فرهنگی با قدمت بالا می‌باشد.

بهترین بناهای تاریخی اروپا برای بازدید

کولوسئوم در ایتالیا

کولوسئوم نمادی از شهر رم کشور ایتالیا است. این بنای تاریخی در حدود 50 الی 80 هزار نفر ظرفیت داشته است. در طول سال ها این استادیوم کاربردهای مختلفی مانند جنگ گلادیاتورها ، میدان شکار ، محل اعدام زندانیان و اجرای نمایش های درام داستان های حماسی داشته است.

کلیسای دومو ایتالیا

شهر میلان در کشور ایتالیا علاوه بر غذاهای خوشمزه، ساختمان‌های تاریخی و فرهنگی بسیاری داشته و مکان‌های تاریخی بسیاری برای بازدید مانند کلیسای دومو دارد.

برج لندن در انگلیس

این برج در شهر لندن یک بنای یادبود سلطنتی بوده و یکی از این قصرها و قلعه های معروف برج لندن می‌باشد که به قصر سلطنتی ملکه نیز شهرت دارد. این بنا در مرکز شهر لندن قرار داشته و در سال 1066 ساخته شده است . این برج در طی سال‌ها کاربری های مختلفی داشته و از آن به عنوان کاخ و زندان استفاده شده است.

Stonehenge در انگلیس

این بنا از معروفترین سازه‌های ماقبل تاریخ در دنیا بوده و در نزدیکی ویلشایر انگلیس قرار دارد و  حلقه‎ای از تخته سنگ های ایستاده می‌باشد که در کنار هم بنا شده و مطالعات تاریخی نشان داده که استون هنج چیزی در حدود 3000 الی 4000 سال قبل از میلاد مسیح بنا گشته است. 

پارتنون در یونان

پارتنون شناخته شده‌ترین بنای تاریخی و باستانی می‌باشد که در نزدیکی آکروپولیس قرار داشته و در سال 2007 پارتنون آکروپولیس خاص‌ترین بنای تاریخی در فرهنگ اروپا نام گرفت. این بنا در سال 447 قبل از میلاد برای پوشش آتنا یکی از الهه های باستانی یونان ساخته شده است. تور کشتی کروز یونان فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌های یونان است.

موزه پرادو در اسپانیا

مادرید پایتخت کشور اسپانیا قطب فرهنگی این کشور بوده و خانه سلطنتی اسپانیا به همراه بسیاری از بناهای تاریخی در این شهر قرار دارند. از مهمترین آنها موزه ملی هنر پرادو می‌باشد. تاریخ این بنا به سال 1819 برگشته که محل نگهداری بسیاری از آثار هنری اروپایی از قرن 12 تاکنون می‌باشد. صدها نقاشی، مجسمه و طراحی های قدیمی و تاریخی در این موزه برای بازدید موجود هستند.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 21

به "بهترین بناهای تاریخی اروپا برای بازدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بناهای تاریخی اروپا برای بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید