تور ارمنستان: برترین هتل های 4 ستاره ایروان؛ شهری با منظره ها کوه های آرارات در ارمنستان

به گزارش دکترای اقتصاد، اگر قصد سفر به شهر ایروان را دارید و می خواهید سفری لوکس و کمی مقرون به صرفه تر را در این شهر تجربه کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا هتل های 4 ستاره ایروان را به شما معرفی کنیم.

تور ارمنستان: برترین هتل های 4 ستاره ایروان؛ شهری با منظره ها کوه های آرارات در ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

اگر راهی تور ارمنستان هستید، بهتر است برترین هتل های آن را بشناسید.

ایروان شهری با قدمت هزار ساله در ارمنستان است و این شهر شاهد حکمرانی ها، پادشاهان، جنگ ها و حمله های بسیاری بوده و داستان های زیادی برای گفتن دارد. تاریخ غنی و سرگذشتی که این شهر داشته است، آثار تاریخی و جاذبه های بی نظیری را در این شهر همراه داشته که در کنار طبیعت بکر و زیبای ایروان گردشگران بسیاری را به این سرزمین روانه می نماید. انتخاب هتل همواره از مسائل مهم در سفر بوده است و ما قصد داریم در این موضوع همراه شما باشید.

به همین منظور در این مقاله قصد داریم برترین هتل های 4 ستاره ایروان را به شما معرفی کنیم و امکانات آن ها را برای شما توضیح دهیم؛ همراه ما باشید.

  • هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر (DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre)
  • هتل آرارات (Ararat Hotel)
  • هتل متروپل ایروان (Metropol Hotel)
  • هتل آنی پلازا (Ani Plaza Hotel)
  • هتل پاریس ایروان (Paris Hotel Yerevan)
  • هتل دیاموند ایروان (Diamond Hotel Yerevan)
  • هتل بست وسترن کنگرس (Best Western Congress Hotel)
  • هتل اپرا سوئیت (Opera Suite Hotel)
  • هتل امپریال پالاس ایروان (Imperial Palace Hotel Yerevan)
  • هتل نورث اونیو (North Avenue Hotel)
  • هتل ریپابلیکا ایروان (Republica Hotel Yerevan)

هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر (DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre)

یکی از دغدغه های گردشگران در سفرهای خارجی پیمودن مسافت های طولانی است؛ اول به علت پرهزینه بودن و سپس به خاطر زمان زیادی که در روز صرف رفت و آمد می نمایند. شما در هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر که هتلی لوکس و مدرن است، چنین دغدغه ای نخواهید داشت و این هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز مهم گردشگری و سیستم های حمل و نقل شهری و برون شهری دارد. این هتل باشکوه و مجلل که کم از هتل های 5 ستاره شهر ندارد، با فراهم کردن تمامی امکانات مورد احتیاج مسافران بسیاری از گردشگران این شهر را به سمت خود جذب می نماید. نمای بیرونی هتل بسیار زیبا و مدرن است و لابی هتل به طرز دلنشین و زیبایی دکور شده است.

از اتاق های هتل نمایی فوق العاده دیدنی از کوه های آرارات را خواهید داشت که منظرهی شگفت انگیز است. هر یک از اتاق های مدرن هتل که دکوری شیک با رنگ های خنثی دارد، مجهز به برترین تجهیزات و سیستم های تهویه است، بعلاوه وسایلی مانند تلویزیون، سشوار و دمپایی در تمامی اتاق ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

در هتل رستوران بی نظیری با سرو غذاهای باکیفیت و متنوع وجود دارد که در آن می توانید غذاهای متنوع ارمنی و اروپایی را نوش جان کنید. در صورتی که درخواست کنید، کارکنان هتل غذای مورد نظرتان را به اتاق می آورند. تمامی وعده های غذایی در این رستوران سرو می گردد و افراد می توانند با آسودگی خاطر از غذاهای هتل استفاده نمایند و دغدغه ای برای وعده های غذایی خود نداشته باشند. به بار هتل حتما سر بزنید و در کنار دوستان خود نوشیدنی های متنوعی را تست کنید.

همواره وجود یک مرکز سلامتی و اسپا درون هتل باعث افزایش رضایت خاطر مشتریان می گردد و اغلب استقبال زیادی از این مراکز می گردد. شما می توانید از امکانات دیگری مانند سالن بدن سازی، سونا و استخر زیبای این هتل بهره ببرید.

از این هتل تا ماتناداران 2.5 کیلومتر، تا میدان جمهوری 0.7 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 0.7 کیلومتر، تا دژ اربونی 4.3 کیلومتر، تا پارک عشاق 2.1 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 1.6 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 0.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Grigor Lusavorich Street,4/2 , 0015 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 176 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اتاق های عایق صدا، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی)

هتل آرارات (Ararat Hotel)

هتل آرارات یکی از هتل های مشهور و قدیمی در ایروان است که گردشگران بسیاری که به این شهر سفر می نمایند، آن را برای مدت اقامت خود در این شهر برمی گزینند.این هتل در سال 2000 بازسازی شد و با امکانات متعدد و طراحی جدیدتر به فعالیت خود ادامه داده است. این هتل به علت موقعیت مناسب و قیمت قابل قبولی که دارد، بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی ارمنستان را روانه خود می نماید. هتل آرارات در نزدیکی ایستگاه متروی آندرانیک قرار گرفته است و دسترسی را برای مهمانان خود آسان نموده است.

اتاق های مدرن هتل از امکانات عالی برخوردار است و تمام شرایط را برای رفاه حال مسافران فراهم می نماید. می توانید با توجه به احتیاج و سلیقه خود از اتاق های متنوع این هتل برای مدت اقامت خود انتخاب کنید. همه اتاق ها دارای تهویه، اینترنت بی سیم و تلویزیون است.

نگران وعده های غذایی خود نباشید؛ در رستوران هتل غذاهای متنوع ارمنی و بین المللی برای مهمانان سرو می گردد و در کافه هتل می توانید خود را به قهوه یا چای مهمان کنید و با همراهان خود لحظات خوبی را سپری کنید.

اگر اهل شنا هستید و دوست دارید کمی تفریحی مهیج را داشته باشید، به استخر هتل بروید و سپس از خدمات ماساژ و امکاناتی که ارائه می گردد، بهره مند شوید.

از این هتل تا ماتناداران 2.5 کیلومتر، تا میدان جمهوری 0.7 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 0.9 کیلومتر، تا دژ اربونی 4.5 کیلومتر، تا پارک عشاق 2 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 1.6 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 0.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Grigor Lusavorich Street 7, 0015 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 50 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اتاق های عایق صدا، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل متروپل ایروان (Metropol Hotel)

هتل متروپل ایروان هتلی 4 ستاره در یک موقعیت عالی از شهر است و کارکنان با اطلاعات، امکانات گوناگون همگی در کنار هم از آن هتلی ایدئال ساخته است. اتاق های مدرن هتل با وسایل شیک مبله شده است؛ در هر اتاق یک حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و حوله وجود دارد. قابل ذکر است که در اتاق های لوکس هتل امکانات بیشتری همچون جکوزی نیز برای راحتی حال بیشتر مهمانان قرار گرفته است. امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون و کتری برقی برای هر اتاق تعبیه شده است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و برای وعده های غذایی دیگر می توانید به رستوران هتل مراجعه کنید و از غذاهای لذیذ ارمنی که در رستوران سرو می گردد، میل کنید. درصورت تمایل اگر دوست دارید نوشیدنی خود را با دوستان و همراهان خود میل کنید، می توانید برای نوشیدن انواع نوشیدنی به کافه بار هتل مراجعه کنید.

برای گذراندن اوقات فراغت تان در هتل امکاناتی در نظر گرفته شده است؛ می توانید کمی تنیس بازی کنید یا آبتنی کردن در استخر آن را تجربه کنید تا حس و حال مهیجی به سفر خود بدهید.

از این هتل تا ماتناداران 2.6 کیلومتر، تا میدان جمهوری 1 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 1.3 کیلومتر، تا دژ اربونی 4.8 کیلومتر، تا پارک عشاق 2 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 1.6 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Mashtots Avenue 2, Bldg 2, 0015 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 109 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، میز تنیس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اتاق های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل آنی پلازا (Ani Plaza Hotel)

هتل آنی پلازا در قلب شهر جای گرفته و این هتل 4 ستاره مکانی ایدئال برای کشف و ماجراجویی در شهر ایروان است. از اینجا به راحتی می توانید به آسانی به همه نقاط این شهر پرجنب و جوش دسترسی داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. رفتار حرفه ای و مناسب پرسنل با مهمان ها از دیگر ویژگی های برجسته این هتل است، به طور قطع برخورد گرم و مهربان کارکنان روی شما هم تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و به شما اطمینان بیشتری می دهد.

اتاق های هتل دارای رنگ بندی های متنوعی اند، برخی از اتاق ها از رنگ های گرم در دکور آن ها استفاده شده است و در سایر آن ها از رنگ سرد، به خصوص رنگ آبی که آرامش بیشتری به مهمانان می بخشد. این اتاق ها مجهز به تهویه هوا، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق ها نیز نمایی پانورامیک به سوی کوه های آرارات ایروان دارند که هیجان بیشتری به مسافران می دهد.

صبح ها می توانید از بوفه متنوع این هتل صبحانه ای فوق العاده با انواع میوه ها را میل کنید. پیشنهاد می کنیم برای اینکه با غذاهای ارمنی آشنا شوید به رستوران هتل بروید و از غذاهای آن ها بچشید، مطمئنا از غذاهایی که در رستوران سرو می گردد خوش تان خواهد آمد. کافه هتل در فضایی باز می تواند گزینه ای مناسب برای عصر یا شبانگاه با همراهان خود باشد.

از این هتل تا ماتناداران 1 کیلومتر، تا میدان جمهوری 1 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 1.3 کیلومتر، تا دژ اربونی 5 کیلومتر، تا پارک عشاق 1.3 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 0.5 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 0.7 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Sayat-Nova Prospekt 19, 0001 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 262 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، سولاریوم، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اتاق های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی، فارسی)

هتل پاریس ایروان (Paris Hotel Yerevan)

هتل پاریس ایروان که در سال 2014 ساخته شده، در مرکز شهر ایروان قرار گرفته است و دسترسی را برای مهمانان خود که به هر منظوری به این شهر سفر نموده اند، آسان نموده است. این هتل منظره ای زیبا از کوه های آرارات را به مهمانان خود تقدیم می نماید و در کنار خدمات فوق العاده ای که ارائه می دهد، به انتخابی ایدئال در این شهر تبدیل شده است.

بعد از یک روز طولانی و گردش در میان جاذبه ها می توانید به سراغ اتاق گرم و نرم و شیک تان بروید و کمی ریلکس کنید. اتاق های مدرن که بیشتر از رنگ کرم در آن استفاده شده، فضای راحتی را برای شما فراهم نموده و در کنار امکاناتی که در نظر گرفته است، اقامتی بی نقص را برایتان فراهم می نماید.

از هر چیزی که در این هتل بگذرید، از خوردنی های آن محال است بی تفاوت بگذرید؛ نان و شیرینی های تازه در کنار مربا و نوشیدنی های متنوع باعث شده است که توجه بسیاری به صبحانه در این هتل گردد. به تراس هتل بروید و در کنار منظره فوق العاده و محیط مجذوب کننده این بخش از نوشیدنی خود لذت ببرید.

یکی از مجذوب کنندهیت های این هتل اجرای زنده موسیقی است که در ساعت هایی خاص برگزار می گردد، فرصت حضور در این ضیافت را به خود بدهید و برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنید که در ساعت معین شده در هتل حضور داشته باشید. این هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس نیز است و می تواند برای سفرهای کاری نیز مناسب باشد.

از این هتل تا ماتناداران 1.7 کیلومتر، تا میدان جمهوری 0.3 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 1 کیلومتر، تا دژ اربونی 4.9 کیلومتر، تا پارک عشاق 1.3 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 0.8 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 0.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 4/6, Amiryan Street, 0010 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 65 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل دیاموند ایروان (Diamond Hotel Yerevan)

هتل دیاموند ایروان در مرکز شهر ایروان در خیابان قدیمی که بسیار آرام است، قرار گرفته است و مکانی مناسب برای مسافرانی است که استراحت و آرامش را در اولویت سفر خود قرار داده اند. این هتل که در سال 2014 افتتاح شده است، قیمتی منصفانه را به مهمانان خود پیشنهاد می دهد و از مبالغ بالا در این هتل خبری نیست.

هر اتاق سبک چیدمان خود را دارد و هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. کاغذدیواری های زیبا، دکوراسیون شیک و مدرن، نورپردازی و استفاده از لوسترهای مدرن همه با هم دست به دست هم داده اند تا اقامت خوبی را برای مهمانان فراهم نمایند.

رستوران کلاسیک هتل با جایگاه های استخوانی رنگ و پرده های ساده، با غذاهای لذیذش از مهمانان پذیرایی می نماید؛ حتما به میز فینگرفود بروید و از خوردنی های متنوع آن تست کنید. اگر دوست دارید نوشیدنی خنک و رنگارنگ را تست کنید، به بار هتل بروید و آب میوه فصل را سفارش دهید.

شنا در استخر هتل می تواند گزینه ای مناسب برای اوقات فراغت شما باشد. اگر به قصد سفر کاری به ایروان سفر کردید و این هتل را برگزیدید، اتاق کنفرانس و جلسه ممکن است برای شما کارایی داشته باشد.

از این هتل تا ماتناداران 1.5 کیلومتر، تا میدان جمهوری 0.9 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 1.6 کیلومتر، تا دژ اربونی 5.5 کیلومتر، تا پارک عشاق 0.8 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 0.7 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 0.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Aram Street 86, 0002 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 37 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، سوئیت عروس، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، رومانیایی)

هتل بست وسترن کنگرس (Best Western Congress Hotel)

اینکه آیا شما به قصد گردش به ایروان آمده اید یا برای کسب و کار و هدف تجاری به آنجا سفر نموده اید فرقی ندارد، شما با انتخاب هتل بست وسترن کنگرس یک انتخاب عالی برای اقامت به هنگام بازدید از ایروان خواهید داشت. فضای سبز زیبایی در اطراف هتل قرار دارند که در کنار منظره رویایی و هوای پاک و مطبوع این شهر محبوبیت این هتل را دوچندان نموده است.

اتاق های هتل مدرن و شیک هستند و اغلب پنجره های بزرگ رو به محوطه هتل و منظره از شهر دارند. اتاق این هتل عایق صوتی بوده و امکانات فراوانی همچون تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی مجلل، درون اتاق ها به راحتی هرچه بیشتر مهمانان یاری می نمایند.

یکی از ویژگی های برجسته و چشم گیر این هتل، وجود استخرهای روباز در کنار فضای پر از گل و گیاه در هتل است که محیطی خاص را برای مهمانان خود ایجاد می نماید. تصور کنید هنگام غروب خورشید باشد و در یکی از میزهایی که در اطراف استخر قرار گرفته است، بنشینید و بازتاب نوری که از سطح آب می گذرد را در کنار دوستان تان با خوردن یک نوشیدنی تازه و خوش طعم نظاره کنید.

از رستوران ایتالیایی هتل و صبحانه ای که هر روزه برای مهمانان سرو می گردد، غافل نشوید. مرکز اسپا و ماساژ این هتل نیز می تواند انتخابی برای اوقات فراغت شما باشد.

از این هتل تا ماتناداران 2.2 کیلومتر، تا میدان جمهوری 0.4 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 0.8 کیلومتر، تا دژ اربونی 4.6 کیلومتر، تا پارک عشاق 1.8 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 1.3 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 0.6 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Italy Street 1, 1110 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 126 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، سوئیت عروس، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل اپرا سوئیت (Opera Suite Hotel)

هتل اپرا سوئیت از هتل های زیبا در شهر ایروان است که در فاصله نزدیک از سالن اپرا قرار گرفته است. امکانات این هتل بسیار عالی و بی نقص است و مدیریت آن تمام کوشش خود را برای رضایت مشتریان خود اعمال می نماید. این هتل می تواند یکی از گزینه های عالی برای اقامت در این شهر باشد.

تمام اتاق ها بسیار با سلیقه دکوراسیون شده اند و رنگ های خنثی در آن خودنمایی می نماید. همه اتاق ها تمام امکانات رفاهی که برای آسایش مهمانان الزامی است را فراهم نموده است و مسافران در کمال آسایش دوران سفر خود را سپری خواهند کرد.

میز صبحانه این هتل شما را مجذوب خود خواهد نمود؛ تنوع مواد غذایی که برای صبحانه سرو می گردد، بسیار است و حتی کسانیکه علاقه به این وعده ندارند را تشویق به خوردن صبحانه می نماید. برای ناهار و شام شما نیز، برترین غذاهای ارمنی و بین المللی که سرآشپز منوی آن را تهیه نموده است، سرو می گردد.

تراس هتل با فضا و منظره بی نظیرش پیشنهادی برای یک بعدازظهر زیبا در ایروان است؛ کافه هتل با دکوراسیون مجذوب کنندهش که همچون کتابخانه ای قدیمی می ماند برای کسانیکه دنبال آرامش و خوردن قهوه ای ناب هستند، پیشنهاد می گردد.

از این هتل تا ماتناداران 0.8 کیلومتر، تا میدان جمهوری 1.3 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 1.9 کیلومتر، تا دژ اربونی 5.7 کیلومتر، تا پارک عشاق 0.5 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 1.3 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 1.1 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 1 Baghramyan Street 1,3, 0019 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 101 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، سوئیت عروس، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، چینی، ایتالیایی، فرانسوی، عربی)

هتل امپریال پالاس ایروان (Imperial Palace Hotel Yerevan)

اقامت در هتلی که لوکس و باشکوه باشد و در یک موقعیت عالی قرار داشته باشد، یکی از برترین های سفر است؛ هتل امپریال پالاس ایروان هتلی با این ویژگی ها است و می تواند یک آغاز ایدئال برای گشت و گذار یا بازدید از مراکز خرید ایروان باشد.

اتاق ها لوکس و مدرن هستند و امکانات قابل قبولی را برای مهمانان خود در نظر گرفته اند تا آسایش آنان به طور کامل فراهم گردد.

اگر دوست دارید که از غذاهای ارمنی میل کنید یا با منویی متنوع از غذاهای بین المللی روبه رو شوید، به رستوران هتل بروید و غذای خود را میل کنید.

از این هتل تا ماتناداران 0.3 کیلومتر، تا میدان جمهوری 1.6 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 2 کیلومتر، تا دژ اربونی 5.7 کیلومتر، تا پارک عشاق 1.1 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 0.7 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 1.4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 23, Koryun str., 0001 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 77 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل نورث اونیو (North Avenue Hotel)

هتل نورث اونیو یکی از زیباترین هتل های 4 ستاره در ایروان است که در نزدیکی میدان جمهوری قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده است که دسترسی به جاذبه ها و مراکز خرید را برای مهمانان راحت تر کند. طراحی داخلی این هتل مدرن است و فضای لابی آن شما را مجذوب خود می نماید و محیط آرام آن در کنار برخورد صمیمانه کارمندان حس اطمینان شما را از انتخاب این هتل افزایش می دهد.

اتاق های هتل مدرن و زیبا هستند و نمایی فوق العاده از شهر را ارائه می دهند. امکاناتی که در اتاق ها برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده، به برترین شکل ممکن است و مهمانان در مدت اقامت خود آسایش و رفاه بسیاری خواهند داشت.

وقتی وارد رستوران هتل می شوید، بی شک از دکوراسیون مجذوب کننده آن خوش تان خواهد آمد. لوسترهای مدرن و هندسی در کنار مبل های آجری و کرم، فضایی آرام بخش را ایجاد می نماید که انتخاب غذاهای ارمنی یا بین المللی لذت حضور در این مکان را تکمیل می نماید. حتما از دسرهایی که سرو می گردد، امتحان کنید و در بار هتل نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهید.

از این هتل تا ماتناداران 1.4 کیلومتر، تا میدان جمهوری 0.5 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 1.1 کیلومتر، تا دژ اربونی 4.9 کیلومتر، تا پارک عشاق 1.1 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 0.5 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 0.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 23, Koryun str., 0001 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 24 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، ایتالیایی، هلندی)

هتل ریپابلیکا ایروان (Republica Hotel Yerevan)

هتل ریپابلیکا ایروان یکی از هتل های زیبا و آخرین هتلی است که در این فهرست به شما معرفی می کنیم. این هتل همچون بسیاری از هتل های ذکر شده از موقعیت خوبی برخوردار است و همه چیز مدرن زیبا است.

دکور اتاق ها مدرن است و بیشتر از رنگ های خنثی در آن استفاده شده، اما تابلوهایی از طرح های سنتی که بالای تخت ها نصب شده، کمی فضای اتاق ها را متفاوت نموده است و حس خوبی به مهمانان می دهد. در لابی هتل نیز فرش های خوش رنگ و نگار محیط دلپذیری را ایجاد نموده است.

صبحانه متنوعی از لبنیات، نوشیدنی ها و نان های گوناگون برای مهمانان هر روزه سرو می گردد. رستوران هتل با طرح های چوبی که بر دیوارها نصب شده و محیط آرامی که دارد، لذت غذاخوردن را در آن بیشتر نموده است.

از این هتل تا ماتناداران 1.8 کیلومتر، تا میدان جمهوری 0.3 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور 1 کیلومتر، تا دژ اربونی 5 کیلومتر، تا پارک عشاق 1.3 کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان 0.9 کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان 0.4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 23, 7/1 Amiryan Street, 0010 Yerevan, Armenia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 56 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی سیم، اتاق های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، اتاق های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، اسپانیایی)

آنچه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل های 4 ستاره ایروان بود. در این مقاله کوشش شد تا هتل هایی ذکر گردد که از نظر امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، در نوع و سطحی که قرار دارند، برترین باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1318

به "تور ارمنستان: برترین هتل های 4 ستاره ایروان؛ شهری با منظره ها کوه های آرارات در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: برترین هتل های 4 ستاره ایروان؛ شهری با منظره ها کوه های آرارات در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید