تجربه فورتنایت روی سرویس ابری ایکس باکس کاملا رایگان می گردد

به گزارش دکترای اقتصاد، بازی فورتنایت (Fortnite) قرار است روی سیستم گیمینگ ابری مایکروسافت (Microsoft) در دسترس باشد. نکته مهم اینجاست که شما برای تجربه این بازی روی این سیستم استریم بازی نیازی به اشتراک گیم پس (GamePass) یا گلد (Gold) ندارید. این راه چاره بیشتر برای افرادی که روی دستگاه های اپل خود می خواستند، فورتنایت را تجربه نمایند بسیار خوب است. به علت اینکه فورتنایت در سال 2020 از روی اپ استور اپل حذف شد.

تجربه فورتنایت روی سرویس ابری ایکس باکس کاملا رایگان می گردد

در یک پست تازه در بلاگ رسمی ایکس باکس (Xbox) این خبر اعلام شد. کاترین گلوک استاین (Catherine Gluckstein) مدیر بخش گیمینگ ابری ایکس باکس در این بیانیه اظهار داشت:

طبق چیزی که گفته شده، این تنها یک آغاز برای سیستم گیمینگ ابری مایکروسافت است. به این معنا که قطعا این غول تکنولوژی به فکر پیشرفت گیمینگ ابری خود است. همینطور اینکه اعلام شد از زمان عرضه نسخه آزمایشی این سیستم، بیش از 10 میلیون کاربر از سیستم گیمینگ ابری مایکروسافت استفاده کردند. این عدد با توجه به عملکرد سیستم گیمینگ ابری بسیار قابل توجه است.

در اصل مهم ترین بخش این ماجرا این است که افرادی که دستگاه های اپل دارند، می توانند فورتنایت را دوباره تجربه نمایند. این بازی به علت مشکلاتی که بین اپل و اپیک پیش آمد از روی فروشگاه اپیک حذف شد. حال هواداران می توانند به وسیله این سیستم دوباره آن را تجربه نمایند.

به طور کلی گیمینگ ابری هنوز در ابتدای کار خود قرار گرفته است. با این حال مایکروسافت به شدت در کوشش است تا این سیستم را توسعه دهد. اتفاقی که نیازمند به کوشش بسیاری است. با اینحال حضور فورتنایت روی این سیستم یک قدم بسیار بزرگ است. به علت اینکه این بازی هواداران و بازیکنان بسیار زیادی داشته و می تواند یاری بسیاری در توسعه این سیستم بکند. با این حال به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از تجربه گیمینگ ابری حتما اینترنت خود را چک بکنید. البته با توجه به اینکه فورتنایت رایگان است، می توان از آن برای چک کردن این سیستم استفاده کرد!

در حال حاضر سیستم گیمینگ ابری مایکروسافت در بیش از 26 کشور دنیا در دسترس است. بعلاوه به وسیله سیستم گیم پس بیش از 350 عنوان مختلف روی این سیستم وجود دارد که همگی قابل تجربه روی دستگاه های مختلف هستند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1450

به "تجربه فورتنایت روی سرویس ابری ایکس باکس کاملا رایگان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه فورتنایت روی سرویس ابری ایکس باکس کاملا رایگان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید