خالق سونیک: او از همان ابتدا یک خارپشت نبود

به گزارش دکترای اقتصاد، به تازگی تصاویری از طرح های اولیه سونیک به وسیله طراح اصلی آن یعنی نائوتو اوشیما (Naoto Ohshima) منتشر شده که نشان می دهد این شخصیت از ابتدا یک خارپشت نبوده است.

خالق سونیک: او از همان ابتدا یک خارپشت نبود

لازم به ذکر است که اولین بازی سونیک در سال 1991 به عنوان نماینده کمپانی سگا برای رقابت با ستاره نینتندو یعنی ماریو، منتشر شد. از آن موقع و پس از گذشت بیش از 30 سال، این شخصیت محبوبیت زیادی در صنعت بازی های ویدیویی پیدا نموده و در بیش از 70 بازی روی پلتفرم های مختلف ظاهر شده است.. این شخصیت بعلاوه با دو فیلم پرفروش به صنعت فیلم نیز نفوذ نموده است.

در حالی که سونیک به عنوان یک شخصیت، طراحی های مختلفی را به خود دیده اما او همواره به عنوان یک جوجه تیغی شناخته شده است. با این حال، توییت اخیر طراح اصلی آن ممکن است منشا این شخصیت را برای هواداران بیشتر روشن کند. همانطور که اوشیما در توییت اخسر خود شرح داده، او ابتدا طرح هایی را در رابطه با یک بازی اکشن درباره برادران دوقلویی با موهایی سیخ مانند که از دنیای رویاها در برابر رئیس دنیای کابوس با نام سیزده محافظت می نمایند، کشیده است. ایده ای که بعدا به سونیک تبدیل شد. در این طرح ها بعلاوه بعضی از دشمنان سونیک در کنار عشق اصلی او یعنی مدونا نیز حضور دارند.

اوشیما در خصوص طرح اولیه سونیک می گوید:

بعلاوه وقتی از اوشیما در خصوص شایعه ای پرسیده شد که حول محور حضور سونیک در یک دنیای رویایی الهام گرفته از آلیس در سرزمین عجایب با هیولاهای عجیب و غریب به جای ربات ها و حیوانات بامزه می چرخد، اوشیما پاسخ داد که این ایده ای بوده که به تنهایی به ذهنش رسیده است و پس از ایجاد تیم، ایده ذکر شده به سونیک فعلی تکامل یافته است.

در حالی که اغلب از یوجی ناکا (Yuji Naka) به عنوان خالق سونیک یاد می گردد، او مسئول گیم پلی بازی نخست بود و در واقع اوشیما هنرمندی بود که شخصیت سونیک را طراحی کرد. اوشیما تا سال 1998 روی تعدادی از بازی های سونیک کار کرد و اخیرا به عنوان تهیه نماینده و طراح شخصیت بازی در ساخت بازی Balan Wonderworld ایفای نقش نموده است.

در هر صورت با توجه به موفقیت بازی نو سونیک یعنی Sonic Frontiers در بازار، جالب است ببینیم که چگونه قهرمان این سری از پسری با موهایی آبی و سیخ مانند به یکی از شناخته شده ترین نمادهای صنعت بازی تبدیل شده است. هرچند چیزی که معین محسوب می گردد این است که مضمون کلی طرح اولیه حفظ شده است.

منبع: Eurogamer

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,010,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

12,800,430 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,150,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,780,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1573

به "خالق سونیک: او از همان ابتدا یک خارپشت نبود" امتیاز دهید

1 کاربر به "خالق سونیک: او از همان ابتدا یک خارپشت نبود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق سونیک: او از همان ابتدا یک خارپشت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید